دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Robert Meister
سری:
ISBN (شابک) : 0231150369, 9780231150361
ناشر: Columbia University Press
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 538
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب After evil: a politics of human rights به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پس از شر: سیاست حقوق بشر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
روشی که در جریان اصلی گفتمان حقوق بشر از شرارت هایی مانند هولوکاست، برده داری یا آپارتاید صحبت می کند، آنها را کاملاً در گذشته قرار می دهد. تکنیکهای پیچیده عدالت «انتقالی» آن، نسلهای آینده را تشویق میکند تا با ایجاد یک فرضیه نادرست از بسته شدن، به جلو حرکت کنند، و به کسانی که مقصر هستند میتوانند از مسئولیت فرار کنند. این رویکرد به تاریخ، که در انساندوستی اواخر قرن بیستم مشترک است، پیشفرض نمیگیرد که شر با آغاز عدالت پایان یابد. بلکه فرض می کند که زمانی قبل از عدالت، لحظه ای است که شر را در گذشته قرار می دهیم. رابرت مایستر با ادغام نمونه هایی از ادبیات و تاریخ، با مشکل بسته شدن و حل و فصل بی عدالتی تاریخی روبرو می شود. او شجاعانه منطق اخلاقی توخالی «دیگر هرگز» یا تقلیل نظری شر را به چرخهای از خشونت و ضدخشونت به چالش میکشد، که تنها زمانی شکسته میشود که شر به خاطر آنچه بود به خاطر سپرده شود. مایستر از چنین روش هایی به دلیل تعویق عدالت و استثمار آنها انتقاد می کند و منطق اخلاقی معیوب «دیگر هرگز» را در رابطه با آشویتس و تکامل آن به دکترین مسئولیت حفاظت در قرن بیست و یکم شرح می دهد.
The way in which mainstream human rights discourse speaks of such evils as the Holocaust, slavery, or apartheid puts them solidly in the past. Its elaborate techniques of "transitional" justice encourage future generations to move forward by creating a false assumption of closure, enabling those who are guilty to elude responsibility. This approach to history, common to late-twentieth-century humanitarianism, doesn't presuppose that evil ends when justice begins. Rather, it assumes that a time before justice is the moment to put evil in the past. Merging examples from literature and history, Robert Meister confronts the problem of closure and the resolution of historical injustice. He boldly challenges the empty moral logic of "never again" or the theoretical reduction of evil to a cycle of violence and counterviolence, broken only once evil is remembered for what it was. Meister criticizes such methods for their deferral of justice and susceptibility to exploitation and elaborates the flawed moral logic of "never again" in relation to Auschwitz and its evolution into a twenty-first-century doctrine of the Responsibility to Protect.
01_meis15036_fmrev.pdf......Page 1
02_meis15036_textrev......Page 13
03_meis15036_bmrev......Page 329
03_meis15036_index......Page 515