ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Call

دانلود کتاب تماس

The Call

مشخصات کتاب

The Call

ویرایش: Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0062023144, 9780062023148 
ناشر: Harper Perennial 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 205 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب The Call به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تماس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تماس

ریتم روزانه خانواده یک دامپزشک در روستایی نیوانگلند هنگامی که یک حادثه شکار پسر بزرگ آنها را در کما می گذارد، متزلزل می شود. در حالی که زندگی عزیزانش از بین نمی رود، دامپزشک برای حفظ ثبات در حالی که به دنبال مرد مسئول است، مبارزه می کند. اما در بحبوحه آزمایش بزرگ آنها، یک بازدیدکننده غیرمنتظره وارد می‌شود، و درخواست لطفی می‌کند که عواقب عمیقی در پی خواهد داشت: صبر، شوخ طبعی و عزم یک پدر مهربان را آزمایش می‌کند و زن و شوهر را مجبور می‌کند تا با معنای واقعی «خانواده» کنار بیایند. The Call هدیه‌ای از یکی از با استعدادترین و خارق‌العاده‌ترین صداها در ادبیات داستانی معاصر است - پرتره‌ای منحصر به فرد و صمیمانه از یک خانواده، کوبنده و سرشار از طنز و تخیل.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The daily rhythm of a veterinarian’s family in rural New England is shaken when a hunting accident leaves their eldest son in a coma. With the lives of his loved ones unhinged, the veterinarian struggles to maintain stability while searching for the man responsible. But in the midst of their great trial an unexpected visitor arrives, requesting a favor that will have profound consequences—testing a loving father’s patience, humor, and resolve and forcing husband and wife to come to terms with what “family” truly means. The Call is a gift from one of the most talented and extraordinary voices in contemporary fiction—a unique and heartfelt portrait of a family, poignant and rich in humor and imagination.





نظرات کاربران