ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Young Hearts Crying

دانلود کتاب قلبهای جوان که گریه می کنند

Young Hearts Crying

مشخصات کتاب

Young Hearts Crying

ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0307455963, 9780307455963 
ناشر: Knopf Doubleday Publishing Group 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب Young Hearts Crying به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قلبهای جوان که گریه می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قلبهای جوان که گریه می کنند

در فیلم «قلب‌های جوان گریان»، یتس به طرز متحرکی یک مرد و یک زن را از دوران خواستگاری و ازدواجشان در دهه 1950 تا طلاقشان در دهه 70 به تصویر می‌کشد و تلاش‌های دلخراش آنها برای رسیدن به بالاترین جاه‌طلبی‌هایشان را شرح می‌دهد. مایکل داونپورت پس از بازگشت به خانه از اروپای جنگ جهانی دوم رویای شاعر شدن را در سر می پروراند و در ابتدا او و همسر جدیدش لوسی از زندگی مشترک خود لذت می برند. اما با گذشت دهه ها و موفقیت دیگران ترس ظالمانه ای از شکست را در مایکل و لوسی ایجاد می کند، آینده درخشان آنها جای خود را به زندگی زناکاری و انزوا می دهد. یتس با همدلی و لطف، رمانی تکان دهنده از آرزوها و بلایای یک زوج غم انگیز و امیدوار خلق می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Young Hearts Crying, Yates movingly portrays a man and a woman from their courtship and marriage in the 1950s to their divorce in the 70s, chronicling their heartbreaking attempts to reach their highest ambitions. Michael Davenport dreams of being a poet after returning home from World War II Europe, and at first he and his new wife Lucy enjoy their life together. But as the decades pass and the success of others creates an oppressive fear of failure in both Michael and Lucy, their once bright future gives way to a life of adultery and isolation. With empathy and grace, Yates creates a poignant novel of the desires and disasters of a tragic, hopeful couple.





نظرات کاربران