دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Robert T. Pennock
سری:
ISBN (شابک) : 026216180X, 9780262161800
ناشر: The MIT Press
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 442
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Tower of Babel: The Evidence Against the New Creationism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برج بابل: شواهدی علیه خلاقیت جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آفرینش گرایی دیگر آن مفهوم ساده ای نیست که قبلا تصور می شد. طرفداران جدید آن در نحوه ارائه دیدگاههای خود پیچیدهتر شدهاند، و از «طراحی هوشمند» به جای «علم آفرینش» صحبت میکنند و استدلالهای خود را علیه روش فلسفی طبیعتگرایانه که زیربنای علم است، هدف میگیرند و پیشنهاد میکنند که آن را با «طراحی هوشمندانه» جایگزین کنند. «علم خداباورانه». مناقشه آفرینش گرایی فقط در مورد وضعیت تکامل داروینی نیست - این تضاد بین جهان بینی های دینی و فلسفی است، زیرا یک ترس زیربنایی مشترک در بین آفرینش گرایان این است که تکامل هر دو اساس اخلاق را آن گونه که آنها می فهمند تضعیف می کند. و امکان هدف در زندگی. در برج بابل، فیلسوف رابرت تی پنوک دیدگاه های خلقت گرایان جدید را با دیدگاه های قدیم مقایسه می کند و بی اساس بودن استدلال های آنها را آشکار می کند. یکی از ابداعات عمده پنوک، تبدیل از تکامل بیولوژیکی به موضوع کم بار تکامل زبانی است، که هم از نظر محتوا و هم در نوع شواهدی که دانشمندان برای نتیجهگیری درباره منشأ از آنها استفاده میکنند، مشابهت نظری قوی با تکامل بیولوژیکی دارد. البته، دیدگاه تکاملی زبان با کتاب مقدس در تضاد است، که می گوید خداوند انواع زبان ها را در یک زمان به عنوان مجازات برای برج بابل آفرید. چندین فصل به کار فیلیپ جانسون، رهبر بسیار با نفوذ جامعه می پردازد. آفرینش گرایان جدید پنوک برخلاف دیدگاه های خود و سایر دیدگاه ها توضیح می دهد که چگونه علم از طبیعت گرایی استفاده می کند و در مورد رابطه بین مسائل واقعی و اخلاقی در مناقشه آفرینش گرایی-تکامل بحث می کند. این کتاب همچنین شامل بحثی در مورد تغییر خود داروین از خلقت گرا به تکامل گرا و استدلالی گسترده برای جدا نگه داشتن باورهای مذهبی خصوصی از دانش علمی عمومی است.
Creationism is no longer the simple notion it once was taken to be. Its new advocates have become more sophisticated in how they present their views, speaking of "intelligent design" rather than "creation science" and aiming their arguments against the naturalistic philosophical method that underlies science, proposing to replace it with a "theistic science." The creationism controversy is not just about the status of Darwinian evolution--it is a clash of religious and philosophical worldviews, for a common underlying fear among Creationists is that evolution undermines both the basis of morality as they understand it and the possibility of purpose in life.In Tower of Babel, philosopher Robert T. Pennock compares the views of the new creationists with those of the old and reveals the insubstantiality of their arguments. One of Pennock's major innovations is to turn from biological evolution to the less charged subject of linguistic evolution, which has strong theoretical parallels with biological evolution, both in content and in the sort of evidence scientists use to draw conclusions about origins. Of course, an evolutionary view of language does conflict with the Bible, which says that God created the variety of languages at one time as punishment for the Tower of Babel.Several chapters deal with the work of Phillip Johnson, a highly influential leader of the new Creationists. Against his and other views, Pennock explains how science uses naturalism and discusses the relationship between factual and moral issues in the creationism-evolution controversy. The book also includes a discussion of Darwin's own shift from creationist to evolutionist and an extended argument for keeping private religious beliefs separate from public scientific knowledge.