ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premier Brands, Thriving Lead Generation Engines, and Cultures of Business Development Success

دانلود کتاب بازاریابی خدمات حرفه ای: چگونه بهترین بنگاه ها برندهای برتر ، موتورهای پرتحرک تولید سرب و فرهنگ موفقیت در توسعه تجارت را می سازند

Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premier Brands, Thriving Lead Generation Engines, and Cultures of Business Development Success

مشخصات کتاب

Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premier Brands, Thriving Lead Generation Engines, and Cultures of Business Development Success

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470521748 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Professional Services Marketing: How the Best Firms Build Premier Brands, Thriving Lead Generation Engines, and Cultures of Business Development Success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی خدمات حرفه ای: چگونه بهترین بنگاه ها برندهای برتر ، موتورهای پرتحرک تولید سرب و فرهنگ موفقیت در توسعه تجارت را می سازند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

What marketing can do for a firm --
Marketing planning --
Keys to building a terrible marketing strategy --
The seven levers of lead generation and marketing planning --
How to think about fees and pricing --
Don't worry about your competition (let them worry about you) --
The "get it done" culture --
Brand : what it is, why bother --
Three elements of well-crafted brand messaging --
Uncovering your key brand attributes --
Your firm, your brand --
RAMP up your brand --
On being unique and other bad marketing advice --
Building brand and marketing messages --
On becoming a thought leader --
Marketing communications and lead generation tactics --
Introduction to lead generation --
Value and offers in lead generation --
The case for sustained lead generation and relationship nurturing --
Targeting --
RAIN selling --
Networking, relationships, trust, and value --
Selling with hustle, passion, and intensity.




نظرات کاربران