ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Why Work Sucks and How to Fix It: The Results-Only Revolution

دانلود کتاب چرا کار بد است و چگونه آن را برطرف کنیم: انقلاب فقط نتایج

Why Work Sucks and How to Fix It: The Results-Only Revolution

مشخصات کتاب

Why Work Sucks and How to Fix It: The Results-Only Revolution

ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1591842921, 9781591842927 
ناشر: Penguin Group USA 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 490 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Why Work Sucks and How to Fix It: The Results-Only Revolution به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چرا کار بد است و چگونه آن را برطرف کنیم: انقلاب فقط نتایج نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چرا کار بد است و چگونه آن را برطرف کنیم: انقلاب فقط نتایج

\"این مانند TiVo برای کار شماست.\" -BusinessWeek در یک محل کار فقط نتایج، کارمندان می توانند هر زمان که بخواهند هر کاری که بخواهند انجام دهند، البته تا زمانی که کار انجام شود. دیگر از جلسات بیهوده، مسابقه دادن برای ورود در ساعت 9:00، یا التماس برای اجازه تماشای فوتبال فرزندتان خبری نیست. شما تصمیم می گیرید که چه کاری انجام می دهید و کجا آن را انجام می دهید. این یک فانتزی به نظر می رسد، اما کالی رسلر و جودی تامپسون جنبشی را رهبری می کنند تا آن را به واقعیت تبدیل کنند، حتی در بهترین حالت آن را با موفقیت اجرا می کنند. آنها نشان می دهند که چگونه یک محیط کاری فقط با نتایج، نه تنها کارمندان را شادتر می کند، بلکه نتایج بهتری نیز ارائه می دهد. کتاب آنها پر از شور و اشتیاق و عقل سلیم است و طرز فکر شما را در مورد شغل، شرکت و کیفیت زندگی شما تغییر خواهد داد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"This is like TiVo for your work." -BusinessWeek In a results-only workplace, employees can do whatever they want whenever they want, as long as the work gets done. No more pointless meetings, racing to get in at 9:00, or begging for permission to watch your kid play soccer. You make the decisions about what you do and where you do it. It sounds like a fantasy, but Cali Ressler and Jody Thompson are leading a movement to make it a reality, even implementing it successfully at best buy. They show how a Results-Only Work Environment not only makes employees happier, but also delivers better results. Filled with passion and common sense, their book will change the way you think about your job, your company, and your quality of life.





نظرات کاربران