ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب One hundred ideas for teaching geography

دانلود کتاب صد ایده برای آموزش جغرافیا

One hundred ideas for teaching geography

مشخصات کتاب

One hundred ideas for teaching geography

دسته بندی: تعلیم و تربیت
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0826485383, 9780826485380 
ناشر: Continuum 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 141 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب صد ایده برای آموزش جغرافیا: آموزش، روش تدریس، روش تدریس جغرافیا



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب One hundred ideas for teaching geography به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب صد ایده برای آموزش جغرافیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب صد ایده برای آموزش جغرافیا

این عنوان رویکردی مبتنی بر مهارت دارد و هر بخش ایده‌های کلی را برای استفاده در تدریس روزمره کلاس درس پیشنهاد می‌کند، از جمله مثال‌های خاصی از این که چگونه می‌توان از آن‌ها با انواع ماژول‌ها از مدرسه ابتدایی تا دبیرستان استفاده کرد.>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This title takes a skills-based approach, with each section suggesting general ideas to use in everyday classroom teaching, including specific examples of how these can be used with a variety of modules from elementary school through to high school.>



فهرست مطالب

CONTENTS......Page 6
INTRODUCTION: GETTING THE MOST FROM THIS BOOK......Page 12
SECTION 1 Maintaining a high profile for the subject......Page 14
1 KEEPING SENIOR MANAGERS UP TO DATE......Page 15
2 KEEPING PARENTS UP TO DATE......Page 16
3 OPEN EVENINGS......Page 17
4 GEOGRAPHY IN THE NEWS: HIGH-PROFILE DISPLAYS......Page 18
5 ASSEMBLIES 1: FINITE RESOURCES......Page 19
6 ASSEMBLIES 2: LOTS OF OPINIONS, DIFFICULT DECISIONS......Page 20
7 GEOGRAPHY PATHWAYS: KNOWLEDGE AND INFORMATION......Page 21
8 GEOGRAPHY: WHY IS IT UNIQUE?......Page 22
SECTION 2 Lesson activities: starters......Page 24
9 GET YOUR STUDENTS WARMED UP!......Page 25
10 A CRISP START TO THE LESSON......Page 26
11 AMAZING FACTS......Page 27
12 SLIDE SHOW: A SENSE OF PLACE......Page 28
13 WHERE IN THE WORLD?......Page 29
14 JIGSAWS......Page 30
15 CARTOONS......Page 31
16 DINGBATS......Page 32
SECTION 3 Lesson activities......Page 34
17 GENERAL CONSIDERATIONS......Page 35
18 INNOVATION AND THINKING SKILLS......Page 36
19 HELPING STUDENTS GAIN A SENSE OF PLACE......Page 37
20 WRITING FRAMES (SCAFFOLDS)......Page 38
21 LISTENING FRAMES......Page 39
22 SEQUENCING......Page 40
23 SEQUENCING WITH CLIMATE GRAPHS......Page 41
24 USING MIND MAPS......Page 42
25 LETTER WRITING......Page 44
26 WRITTEN REPORTS IN A NEWSPAPER FORMAT......Page 45
27 MATCHING WORDS AND PHRASES TO DEFINITIONS......Page 46
28 USING CARTOONS......Page 47
29 TALKING HEADS......Page 48
30 I AGREE/I DISAGREE......Page 49
31 I AGREE/I DISAGREE: MAKING IT WORK WITH SEN STUDENTS......Page 50
32 JUSTIFYING OPINIONS......Page 51
33 USING ORDNANCE SURVEY MAPS: A VALUABLE TOOL......Page 52
34 USING ORDNANCE SURVEY MAPS: DEVELOPING SKILLS......Page 53
35 USING ORDNANCE SURVEY MAPS: LEARNING IS FUN......Page 54
36 USING MUSIC/FILMS/TV TO ENHANCE LESSONS......Page 55
SECTION 4 The classroom environment......Page 58
37 THE WELL-EQUIPPED GEOGRAPHY ROOM......Page 59
38 ROOM LAYOUT......Page 60
39 PUTTING STUDENTS' WORK ON DISPLAY......Page 61
40 DISPLAYING DEFINITIONS OF KEY GEOGRAPHICAL WORDS......Page 62
41 DISPLAY USING WALL MAPS......Page 63
42 A BANK OF OUTLINE MAPS......Page 64
SECTION 5 Field trips......Page 66
43 VITAL CONSIDERATIONS......Page 67
44 HEALTH AND SAFETY: RISK ASSESSMENT......Page 68
45 INFORMATION FOR PARENTS......Page 69
46 TEAMWORK: STAFFING THE TRIP......Page 70
47 GEOGRAPHY STAFF: SPOILT FOR CHOICE?......Page 71
48 OVERSUBSCRIBED TRIPS: SELECTING STUDENTS......Page 72
49 USING COMMERCIAL COMPANIES......Page 73
50 USING EXPERTS/TOUR GUIDES......Page 74
51 STUDENT RESOURCES......Page 75
52 BALANCING WORK AND PLAY ON RESIDENTIAL TRIPS......Page 76
SECTION 6 Links with other subjects......Page 78
53 LINKS WITH ENGLISH......Page 79
54 LINKS WITH MATHS......Page 80
55 LINKS WITH SCIENCE......Page 81
56 CITIZENSHIP: BE AWARE OF STATUTORY REQUIREMENTS......Page 82
57 CITIZENSHIP: A GEOGRAPHICAL CONTEXT......Page 83
58 LINKS WITH INFORMATION AND COMMUNICATIONS TECHNOLOGY......Page 84
SECTION 7 Useful contacts......Page 86
59 PARENTS ARE A USEFUL RESOURCE......Page 87
60 LOCAL RADIO......Page 88
61 EXAM BOARDS 1: WHY BECOME AN EXAMINER/MODERATOR?......Page 89
62 EXAM BOARDS 2: OTHER BENEFITS – NETWORKING......Page 90
63 EXAM BOARDS 3: MAKING CONTACT AND CURRICULUM DEVELOPMENT......Page 91
64 CHARITIES 1: A VALUABLE RESOURCE, A CHANCE TO MAKE A DIFFERENCE......Page 92
65 CHARITIES 2: CHRISTIAN AID......Page 93
66 CHARITIES 3: CAFOD......Page 94
67 THE METEOROLOGICAL OFFICE......Page 95
SECTION 8 The sustainable geography department......Page 98
68 EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT (ESD)......Page 99
69 ESD: WRITING IT INTO SCHEMES OF WORK......Page 100
70 ESD: MODELLING THE MESSAGE......Page 101
SECTION 9 Homework and revision......Page 104
71 GENERAL TIPS......Page 105
72 HOMEWORK: USING COMMERCIAL MATERIALS......Page 106
73 HOMEWORK: LETTING YOUR VALUABLE RESOURCES GO HOME......Page 107
74 REVISION 1: USING COMMERCIAL MATERIALS......Page 108
75 REVISION 2: EXAM TECHNIQUE......Page 109
SECTION 10 Information and communications technology......Page 112
76 A GENERAL TIP......Page 113
77 A WIDE RANGE OF APPLICATIONS......Page 114
78 A WORD OF CAUTION!......Page 115
79 THE INTERNET: GATEWAY TO A WEALTH OF RESOURCES......Page 116
80 THE NATIONAL CURRICULUM IN ACTION WEBSITE......Page 117
81 THE NATIONAL GRID FOR LEARNING......Page 118
82 THE ROYAL GEOGRAPHICAL SOCIETY (WITH IBG)......Page 119
83 THE GEOGRAPHICAL ASSOCIATION'S WEBSITE......Page 120
84 MORE EFFECTIVE SEARCHING ON THE INTERNET......Page 122
85 MAKING USE OF YOUR SCHOOL'S INTRANET......Page 123
86 USING INTERACTIVE WHITEBOARDS......Page 124
87 GEOGRAPHICAL INFORMATION SYSTEMS......Page 125
88 CD-ROMS AND GEOGRAPHY......Page 126
89 DIGITAL CAMERAS......Page 127
90 USING MICROSOFT POWERPOINT......Page 128
91 ACCESSING CENSUS DATA: THE UK CENSUS......Page 129
92 ACCESSING CENSUS DATA: POPULATION AND ECONOMIC DATA......Page 131
93 VIDEO/DVDS......Page 132
SECTION 11 Other key ideas......Page 134
94 FUN AT THE END OF TERM: TRADITIONAL GAMES......Page 135
95 FUN AT THE END OF TERM: IT SUPPORT......Page 136
96 KEEPING YOURSELF UP TO DATE......Page 137
97 KEEPING RESOURCES UP TO DATE......Page 138
98 TEACHING GIFTED AND TALENTED GEOGRAPHERS......Page 139
99 LINKS WITH PRIMARY SCHOOLS......Page 140
100 A PICTURE OF BRITAIN......Page 141




نظرات کاربران