ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Noise channels: Glitch and error in digital culture

دانلود کتاب کانال های سر و صدا: خطا و خطا در فرهنگ دیجیتال

Noise channels: Glitch and error in digital culture

مشخصات کتاب

Noise channels: Glitch and error in digital culture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0816676259, 9780816676248 
ناشر: University of Minnesota Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 188 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 913 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Noise channels: Glitch and error in digital culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کانال های سر و صدا: خطا و خطا در فرهنگ دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کانال های سر و صدا: خطا و خطا در فرهنگ دیجیتال

اشتباه کردن انسان است. اشتباه در فرهنگ دیجیتال طراحی است. پیتر کراپ در اشکالات، ناکارآمدی‌ها و خطاهایی که ارگونومی و مهندسی کاربردپذیری برای رفع آنها تلاش می‌کنند، مخازن خلاقانه تعامل کامپیوتری را شناسایی می‌کند. در سراسر فرهنگ های رسانه های جدید، او مقاومت در برابر میراث مطالعات حرکتی، ارگونومی، و کارایی را دنبال می کند. با انجام این کار، او نشان می دهد که چگونه خلاقیت در شبکه های فرهنگ دیجیتال تحریک می شود. Noise Channels نگاهی تازه به فرامتن و رسانه‌های تاکتیکی ارائه می‌کند، موسیقی لپ‌تاپ را تنظیم می‌کند، و اشکال نوظهور بازی‌های رایانه‌ای و ماشین‌آلات را در تاریخ رسانه‌ها قرار می‌دهد. Krapp متن، تصویر، صدا، فضاهای مجازی و حرکات را در کانال‌های پر سر و صدا از ارتباطات رایانه‌ای تحلیل می‌کند که به‌جای غلبه بر محدودیت‌ها و خطاهای محاسباتی به دنبال پذیرش - به جای غلبه بر آن هستند. او به همان اندازه در خانه با ادبیات آنلاین، تاکتیک‌های بصری هکتیویسم، بازیابی اشکالات در هنر صدا، الکترونیک، و بازی‌های ویدیویی یا ماشین‌سازی به‌عنوان یک روش رسانه‌ای نوظهور، تمایز بین نویز و اطلاعات و اینکه چگونه بازی‌ها بر روی خطاهای موجود متمرکز می‌شوند را بررسی می‌کند. رابط انسان و کامپیوتر کراپ با پایه‌گذاری علوم انسانی دیجیتال در شرایط امکان فرهنگ محاسباتی، بینش خود را در مورد نقش حیاتی اطلاعات در فرآیند خلاقیت مطرح می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

To err is human; to err in digital culture is design. In the glitches, inefficiencies, and errors that ergonomics and usability engineering strive to surmount, Peter Krapp identifies creative reservoirs of computer-mediated interaction. Throughout new media cultures, he traces a resistance to the heritage of motion studies, ergonomics, and efficiency; in doing so, he shows how creativity is stirred within the networks of digital culture. Noise Channels offers a fresh look at hypertext and tactical media, tunes into laptop music, and situates the emergent forms of computer gaming and machinima in media history. Krapp analyzes text, image, sound, virtual spaces, and gestures in noisy channels of computer-mediated communication that seek to embrace—rather than overcome—the limitations and misfires of computing. Equally at home with online literature, the visual tactics of hacktivism, the recuperation of glitches in sound art, electronica, and videogames, or machinima as an emerging media practice, he explores distinctions between noise and information, and how games pivot on errors at the human–computer interface. Grounding the digital humanities in the conditions of possibility of computing culture, Krapp puts forth his insight on the critical role of information in the creative process.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 6
Acknowledgments......Page 8
Introduction......Page 10
1. Hypertext and Its Anachronisms......Page 22
2. Terror and Play, or What Was Hacktivism?......Page 48
3. Noise Floor: Between Tinnitus and Raw Data......Page 74
4. Gaming the Glitch: Room for Error......Page 96
5. Machinima and the Suspensions of Animation......Page 114
Notes......Page 134
B......Page 180
F......Page 181
M......Page 182
Z......Page 183




نظرات کاربران