ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Oriental Magic

دانلود کتاب جادوی شرقی

مشخصات کتاب

Oriental Magic

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0140194649, 9780140194647 
ناشر: Penguin (Non-Classics) 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 119 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Oriental Magic به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جادوی شرقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جادوی شرقی

آیا در گذشته های دور بشر منشأ واحدی برای باورها و اعمال جادویی وجود دارد که تقریباً در همه فرهنگ های جهان یافت می شود؟ آیا در پس تحریف‌ها و غم‌انگیزهای اعمال جادویی، می‌توان سرنخ‌هایی از فرآیندهایی وجود داشت که ارزش بررسی عینی ما را داشته باشند؟ برای اولین بار نزدیک به چهل سال پیش منتشر شد، "جادوی شرقی" هنوز اثر قطعی در مورد این موضوع است. انتشار آن نقطه اوج پنج سال تحقیق در مورد مصنوعات کمیاب، دست نوشته های مبهم و سفر به مناطق دورافتاده بود که در آن اعمال عجیب جادویی پایدار است. "شن های آوازخوان" مصر، حاکمیت نامرئی تصوف، الکتریسیته زیرپوستی، و منابع ماقبل تاریخ اعمال غیبی بابلی تنها تعدادی از موضوعات جالب توصیف شده است. نویسنده شامل گزارش‌های شخصی «آموزش» تحت یک پزشک جادوگر جو-جو، نمایشی از شناور شدن هندو، و ترجمه‌هایی از فرمول‌های مخفی کیمیاگری و جادویی است. Revealed شباهت شگفت انگیزی در باورهای جادویی، اعمال و اصطلاحات جادویی در مکان‌های متنوعی مانند چین، خاور نزدیک، اسکاندیناوی و آفریقا است. «جادوی شرقی» شامل تصاویر بی‌شماری، از جمله عکس‌های منحصربه‌فرد از مکان‌ها و افراد مرتبط با دنیای اسرارآمیز جادو است. تنها نویسنده ای از تجربه، فداکاری و دانش شاه از طبیعت انسانی می تواند چنین مجموعه ای از اطلاعات محرمانه را در تصویری خیره کننده از باورها و اعمال بشر جمع کند. این نسخه جدید مطمئناً توجه نسل جدیدی از خوانندگان علاقه مند را به خود جلب خواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران