ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Planned Obsolescence: Publishing, Technology, and the Future of the Academy

دانلود کتاب منسوخ شدن برنامه ریزی شده: انتشارات، فناوری و آینده آکادمی

Planned Obsolescence: Publishing, Technology, and the Future of the Academy

مشخصات کتاب

Planned Obsolescence: Publishing, Technology, and the Future of the Academy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814727883, 9780814728963 
ناشر: New York University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 254 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Planned Obsolescence: Publishing, Technology, and the Future of the Academy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منسوخ شدن برنامه ریزی شده: انتشارات، فناوری و آینده آکادمی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب منسوخ شدن برنامه ریزی شده: انتشارات، فناوری و آینده آکادمی

موسسات دانشگاهی با بحرانی در زمینه انتشارات علمی در سطوح مختلف مواجه هستند: مطبوعات به گونه ای که قبلاً هرگز تحت فشار قرار گرفته اند، بودجه کتابخانه ها فشرده شده است، اعضای هیئت علمی در انتشار آثار خود با مشکل مواجه هستند، و کمیته های ارتقاء و تصدی با طیف وسیعی از روش های جدید کار بدون شفافیت مواجه هستند. احساس چگونگی درک و ارزیابی آنها. منسوخ شدن برنامه ریزی شده هم تحریکی برای تفکر گسترده تر در مورد آینده آکادمی است و هم استدلالی برای تصور مجدد آن آینده به روش های اجتماعی تر. کاتلین فیتزپاتریک در مواجهه با این مسائل، بر تغییرات تکنولوژیکی و به‌ویژه استفاده بیشتر از فناوری‌های انتشار اینترنتی، از جمله آرشیوهای دیجیتال، ابزارهای شبکه‌های اجتماعی و چندرسانه‌ای ضروری تمرکز می‌کند تا امکان رونق انتشار دانشگاهی را در آینده فراهم کند. اما او فراتر می رود و اصرار دارد که مسائل کلیدی که باید به آنها پرداخته شود، ریشه اجتماعی و نهادی دارند. در مواجهه با یک آکادمی تغییر گریز، او اصرار دارد که قبل از اینکه بتوانیم سیستم هایی را که از طریق آن تحقیقات را منتشر می کنیم تغییر دهیم، محققان باید روش کار خود را در نحوه تحقیق، نوشتن و بررسی مجدد ارزیابی کنند و مدیران باید اهداف انتشار و نقش آن را بازنگری کنند. در داخل دانشگاه بازی می کند. منسوخ شدن برنامه ریزی شده که از تحقیقات اولیه و همچنین آزمایشات عملی خود فیتزپاتریک در شیوه های جدید ارتباط علمی از طریق MediaCommons، شبکه علمی دیجیتالی که او یکی از بنیانگذاران آن بود، سرچشمه می گیرد، همه این جنبه های کار علمی و همچنین مسائل مربوط به حفظ آثار را بررسی می کند. بورسیه دیجیتال و جایگاه انتشار در ساختار دانشگاه معاصر. منسوخ برنامه‌ریزی شده که به سبکی قابل دسترسی طراحی شده است تا مدیران و محققان را وارد مکالمه کند، هم علائم و هم درمان را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که ارتباطات علمی در آینده دیجیتال پر جنب و جوش و مرتبط باقی خواهد ماند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Academic institutions are facing a crisis in scholarly publishing at multiple levels: presses are stressed as never before, library budgets are squeezed, faculty are having difficulty publishing their work, and promotion and tenure committees are facing a range of new ways of working without a clear sense of how to understand and evaluate them. Planned Obsolescence is both a provocation to think more broadly about the academy's future and an argument for re-conceiving that future in more communally-oriented ways. Facing these issues head-on, Kathleen Fitzpatrick focuses on the technological changeso especially greater utilization of internet publication technologies, including digital archives, social networking tools, and multimediaonecessary to allow academic publishing to thrive into the future. But she goes further, insisting that the key issues that must be addressed are social and institutional in origin. Confronting a change-averse academy, she insists that before we can successfully change the systems through which we disseminate research, scholars must re-evaluate their ways of workingohow they research, write, and reviewowhile administrators must reconsider the purposes of publishing and the role it plays within the university. Springing from original research as well as Fitzpatrick's own hands-on experiments in new modes of scholarly communication through MediaCommons, the digital scholarly network she co-founded, Planned Obsolescence explores all of these aspects of scholarly work, as well as issues surrounding the preservation of digital scholarship and the place of publishing within the structure of the contemporary university. Written in an approachable style designed to bring administrators and scholars into a conversation, Planned Obsolescence explores both symptom and cure to ensure that scholarly communication will remain vibrant and relevant in the digital future.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 6
Acknowledgments......Page 8
Introduction: Obsolescence......Page 10
1 Peer Review......Page 24
Traditional Peer Review and Its Defenses......Page 27
The History of Peer Review......Page 29
The Future of Peer Review......Page 32
Anonymity......Page 36
Credentialing......Page 39
The Reputation Economy......Page 41
Community-Based Filtering......Page 47
MediaCommons and Peer-to-Peer Review......Page 52
Credentialing, Revisited......Page 56
2 Authorship......Page 59
The Rise of the Author......Page 66
The Death of the Author......Page 69
From Product to Process......Page 75
From Individual to Collaborative......Page 81
From Originality to Remix......Page 85
From Intellectual Property to the Gift Economy......Page 89
From Text to . . . Something More......Page 92
3 Texts......Page 98
Documents, E-books, Pages......Page 102
Hypertext......Page 104
Database-Driven Scholarship......Page 109
Reading and the Communications Circuit......Page 113
CommentPress......Page 118
4 Preservation......Page 130
Standards......Page 138
Metadata......Page 146
Access......Page 153
Cost......Page 161
5 The University......Page 164
Publishing, Not for Profit......Page 166
New Collaborations......Page 175
Publishing and the University Mission......Page 180
The History of the University Press......Page 184
The Press as University Publisher......Page 187
Sustainability......Page 193
Conclusion......Page 197
Notes......Page 206
Bibliography......Page 222
A......Page 240
B......Page 241
C......Page 242
E......Page 243
G......Page 244
J......Page 245
M......Page 246
O......Page 247
P......Page 248
S......Page 250
T......Page 251
W......Page 252
Z......Page 253
About the Author......Page 254




نظرات کاربران