ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The New Industrial Organization: Market Forces and Strategic Behavior

دانلود کتاب سازمان صنعتی جدید: نیروهای بازار و رفتار استراتژیک

The New Industrial Organization: Market Forces and Strategic Behavior

مشخصات کتاب

The New Industrial Organization: Market Forces and Strategic Behavior

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780262600149, 0262600145 
ناشر: The MIT Press 
سال نشر: 1987 
تعداد صفحات: 114 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The New Industrial Organization: Market Forces and Strategic Behavior به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سازمان صنعتی جدید: نیروهای بازار و رفتار استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سازمان صنعتی جدید: نیروهای بازار و رفتار استراتژیک

این کتاب به‌موقع، ادبیات اخیر سازمان‌دهی صنعتی را با مقایسه تحلیل‌های مبتنی بر ایده انطباق «طبیعی» صنعت با شرایط محیطی و آن‌هایی که بر بعد «استراتژیک» و دستکاری محیط‌زیست تمرکز دارند، بررسی و روشن می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آنها پرداخته می‌شود، زیست‌شناسی اجتماعی سازمان‌های اقتصادی و موضوعات مرتبط مانند اقتصاد تکاملی، انتخاب طبیعی و سازگاری است. مدل های نظری بازی رفتار استراتژیک؛ و پیامدهای اجتماعی، سیاسی و حقوقی سیاست صنعتی. در مقدمه، ژاکمین ویژگی های سازمان صنعتی کلاسیک و "سازمان صنعتی جدید" را مورد بحث و مقایسه قرار می دهد. فصل اول - در مورد فرآیندهای انتخاب بازار - به نظر می رسد. سخنرانی اصلی کتاب این مضامین سنتی مانند تعادل رقابتی بلندمدت و انتخاب اقتصادی داروینی را با تحقیقات اخیر در مورد بازارهای قابل رقابت و تعادل در صنایع ناقص رقابتی ترکیب می کند. همچنین دیدگاه‌های نظریه انتخاب طبیعی و فرآیند حداکثرسازی از یک سو، با دیدگاه‌های سازمان صنعتی جدید و رفتار استراتژیک از سوی دیگر به شدت در تضاد است. با موانع ورود، هم طبیعی و هم استراتژیک؛ با مشکلات باز در تئوری سازمان (روشی که مفهوم مبادلات و هزینه های ویلیامسون را با حالت های تحلیلی ترکیب می کند تا تقسیم بندی شرکت های مدرن از جمله شرکت های ژاپنی را توضیح دهد). و با تلاقی سیاست صنعتی و نظریه اجتماعی. فصل آخر موضوعات اجتماعی گسترده ای را مورد بحث قرار می دهد و به موضوعات متنوعی مانند سیاست صنعتی ژاپن (MITI)، "خروج، صدا و وفاداری" هیرشمن و نوشته های رالز و نوزیک مربوط می شود. الکسیس جاکومین مرکز تحقیقات اقتصادی و حقوقی را مدیریت می کند. در سازمان صنعتی در گروه اقتصاد دانشگاه؟ کاتولیک دو لوون در لوون لا نوو، بلژیک.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This timely book surveys and illuminates the recent literature on industrial organization by contrasting the analyses based on the idea of "natural" adaptation of industry to environmental conditions and those that focus on the "strategic" dimension and manipulation of environment. Among the topics dealt with are the sociobiology of economic organizations and such allied issues as evolutionary economics, natural selection, and adaptation; game-theoretic models of strategic behavior; and the social, political, and legal implications of industrial policy.In the introduction, Jacquemin discusses and compares the features of classical industrial organization and those of the "new industrial organization." The first chapter - on market selection processes - sounds the book's keynote. It blends traditional themes such as long-run competitive equilibrium and Darwinian economic selection with recent research on contestable markets and equilibrium in imperfectly competitive industries. It also sharply contrasts the views of the natural selection theory and the maximization process on the one hand, with those of the new industrial organization and strategic behavior, on the other.Other chapters deal with oligopoly, concentration, and market power; with barriers to entry, both natural and strategic; with open problems in organization theory (a treatment that blends Williamson's transactions-costs concept with analytical modes to explain the divisionalization of the modern corporation, including Japanese firms); and with intersections of industrial policy and social theory. The last chapter discusses broad social issues, relating such diverse topics as Japanese industrial policy (MITI), Hirschman's "Exit, Voice, and Loyalty," and the writings of Rawls and Nozick.Alexis Jacquemin directs the Centre for Economic and Legal Research in Industrial Organization in the Department of Economics at the Universit? Catholique de Louvain in Louvain-la-Neuve, Belgium.





نظرات کاربران