ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Creating the Opportunity to Learn: Moving from Research to Practice to Close the Achievement Gap

دانلود کتاب ایجاد فرصت برای یادگیری: حرکت از تحقیق به تمرین برای از بین بردن شکاف دستاورد

Creating the Opportunity to Learn: Moving from Research to Practice to Close the Achievement Gap

مشخصات کتاب

Creating the Opportunity to Learn: Moving from Research to Practice to Close the Achievement Gap

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1416613064, 9781416613060 
ناشر: ASCD 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 247 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Creating the Opportunity to Learn: Moving from Research to Practice to Close the Achievement Gap به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد فرصت برای یادگیری: حرکت از تحقیق به تمرین برای از بین بردن شکاف دستاورد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد فرصت برای یادگیری: حرکت از تحقیق به تمرین برای از بین بردن شکاف دستاورد

مگر اینکه باور کنیم کسانی که بیشتر دارند ذاتاً برتر از کسانی هستند که کمتر دارند، باید از این واقعیت ناراحت شویم که الگوهای پیشرفت اغلب نسبتاً قابل پیش بینی هستند، به ویژه با توجه به نژاد و طبقه دانش آموزان. وید بویکین و پدرو نوگوئرا در ایجاد فرصتی برای یادگیری، کمک می‌کنند تا در میان آب‌های مبهم روش‌های مبتنی بر شواهد حرکت کرده و مسیری را برای بستن (و حذف) شکاف پیشرفت تحصیلی ترسیم کنند. نویسندگان با نگاهی انتقادی به تحقیقات فعلی و اخیر، دیدگاهی جامع از شکاف پیشرفت ارائه می‌کنند و از استراتژی‌هایی دفاع می‌کنند که به موفقیت همه کودکان کمک می‌کند. بویکین و نوگورا معتقدند که می‌توان با کنار گذاشتن استراتژی‌های شکست خورده شکاف پیشرفت را کاهش داد. ، یادگیری از مدارس موفق و صرفاً انجام کارهای بیشتر از آنچه که تحقیقات نشان می دهد مؤثرترین است. موفقیت مبتنی بر برابری است، اما برابری فراتر از تضمین دسترسی برابر دانش آموزان به آموزش است. برابری همچنین مستلزم تمرکز بر نتایج و نتایج است. اگر می‌خواهیم پیشرفت‌های قابل توجهی در آن پیامدها ایجاد کنیم، باید برای پرداختن به زمینه‌ای که یادگیری در آن اتفاق می‌افتد کارهای بیشتری انجام دهیم. به طور خلاصه، ما باید مدارسی ایجاد کنیم که در آن نژاد یا کلاس یک کودک دیگر پیش بینی کننده عملکرد او نباشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Unless we believe that those who have more are inherently superior to those who have less, we should be troubled by the fact that patterns of achievement are often fairly predictable, particularly with respect to students race and class. In Creating the Opportunity to Learn, Wade Boykin and Pedro Noguera help navigate the turbid waters of evidence-based methodologies and chart a course toward closing (and eliminating) the academic achievement gap. Turning a critical eye to current and recent research, the authors present a comprehensive view of the achievement gap and advocate for strategies that contribute to the success of all children.Boykin and Noguera maintain that it is possible to close the achievement gap by abandoning failed strategies, learning from successful schools, and simply doing more of what the research shows is most effective. Success is founded on equity, but equity involves more than simply ensuring students have equal access to education; equity also entails a focus on outcomes and results.If we want to bring about significant improvements in those outcomes, we have to do more to address the context in which learning takes place. In short, we must create schools where a child s race or class is no longer a predictor for how well he or she might perform.





نظرات کاربران