ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tutoring Matters: Everything You Always Wanted to Know about How to Tutor

دانلود کتاب اهداف آموزش: هر چیزی که همیشه خواسته بودید در مورد نحوه آموزش یاد بگیرید

Tutoring Matters: Everything You Always Wanted to Know about How to Tutor

مشخصات کتاب

Tutoring Matters: Everything You Always Wanted to Know about How to Tutor

ویرایش: 2nd Edition 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1439907404, 9781439907412 
ناشر: Temple University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 240 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 820 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Tutoring Matters: Everything You Always Wanted to Know about How to Tutor به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اهداف آموزش: هر چیزی که همیشه خواسته بودید در مورد نحوه آموزش یاد بگیرید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اهداف آموزش: هر چیزی که همیشه خواسته بودید در مورد نحوه آموزش یاد بگیرید

موضوعات تدریس خصوصی راهنمای معتبری برای معلمان مشتاق و باتجربه است. نویسندگان با استفاده از تجربیات دست اول بیش از صد معلم راهنمای جدید و با تجربه دانشجویان، استراتژی ها و دستورالعمل هایی را برای مدیریت نگرش ها و اضطراب های تدریس خصوصی، تکنیک های تدریس و ایجاد روابط ارائه می دهند. این نسخه جدید به طور کامل به روز شده است تا به معلمان کمک کند تا علاقه دانش آموزان خود را جلب کنند. علاوه بر این، این کتاب جدید دارای \"جعبه نکات\" و نوارهای فرعی است که دستورالعمل‌های مرجع سریعی را در مورد طیف وسیعی از چالش‌های تدریس خصوصی از برقراری ارتباط در اولین جلسه تدریس خصوصی تا آشنایی با زندگی دانش‌آموز و نیازهای آموزشی ارائه می‌دهد. این نسخه جدید همچنین نکات عملی مبتنی بر تجربه "از سنگر" را در مورد نحوه تدریس خصوصی ریاضی، خواندن، نوشتن، و چگونگی کمک به دانش آموزان در توسعه سایر مهارت های تحصیلی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Tutoring Matters is the authoritative guide for both the aspiring and seasoned tutor. Using firsthand experiences of over one hundred new and experienced college student tutors, the authors offer strategies and guidelines for handling tutoring attitudes and anxieties, teaching techniques, and building relationships. This new edition has been fully updated to help tutors to engage the interest of their students. In addition, this new book features practical "tip boxes" and sidebars that provide quick-reference guidelines on a range of tutoring challengesofrom making a connection in your first tutoring session to becoming familiar with your pupil's life and tutoring needs. This new edition also provides practical experience-based tips "from the trenches" about how to tutor math, reading, writing, and how to help students develop other academic skills.



فهرست مطالب

Contents......Page 6
Preface to the Second Edition and Acknowledgments......Page 10
Preface to the First Edition and Acknowledgments......Page 16
Introduction......Page 26
1. Attitudes, Anxieties, and Expectations......Page 30
Will I Like My Students?......Page 32
Will I Be Able to Fit in with and Understand Kids Who Are Different?......Page 33
Will I Be Able to Teach the Students?......Page 34
Will I Succeed?......Page 35
Acceptance......Page 36
Attitudes......Page 38
Giving Up Expectations......Page 39
Displaying Enthusiasm and Interest......Page 45
Feeling Empathy......Page 47
Practices......Page 50
Practicing Patience......Page 51
Being Observant and Asking Questions......Page 53
Setting Boundaries and Goals......Page 57
Setting Boundaries......Page 58
Setting Goals......Page 59
Recommended Reading......Page 61
Resources......Page 62
2. Building Relationships......Page 64
Making Connections......Page 66
Picking Up on an Interest......Page 67
Avoiding Gifts and Bribes......Page 71
Building Trust......Page 72
Overcoming Past Experiences......Page 75
Showing Respect......Page 77
Establishing Reciprocity......Page 81
A Few Practical Concerns......Page 86
Motivating Students to Work......Page 87
Applying Tutee Interests......Page 88
Providing Companionship......Page 92
Educated Expectations......Page 94
Going beyond Academics......Page 97
Establishing Boundaries......Page 100
Dealing with Jealousy......Page 101
Preventing Overdependence......Page 102
Recommended Reading......Page 106
3. Teaching Techniques......Page 108
Getting Students Interested and Involved......Page 109
Drawing on Student Interests......Page 110
Making Work Visual and Hands-On......Page 115
Encouraging Friendly Competition......Page 120
Showing Support......Page 122
Breaking Assignments into Manageable Steps......Page 124
Tying in Familiar Concepts......Page 128
Letting the Student Lead......Page 130
Listening to Students......Page 133
Looking at What Is Not Working......Page 137
Adjusting as You Go......Page 138
Challenging Students......Page 141
Recognizing Student Ploys......Page 143
Recommended Reading......Page 149
4. Race, Gender, Class, and Background Differences......Page 152
Anticipating Differences before the Relationship Begins......Page 153
Quieting Pre-site Fears......Page 154
Evaluating First Impressions......Page 159
Adjusting to Organizational Set-Ups......Page 161
Riding the Roller-Coaster Relationship......Page 162
Allowing for the Student’s Attitude......Page 163
Putting Your Foot in Your Mouth......Page 164
Coping with Situations You Have No Idea How to Deal With......Page 166
Overcoming Differences......Page 170
Fitting in and Being as “Same” as Possible......Page 172
Maximizing Acceptance and Embracing Your Difference......Page 173
Opening a Conversation......Page 174
Recommended Reading......Page 177
5. Other Adults: Parents, Teachers, and Administrators......Page 180
Involvement with the Tutors......Page 183
General Interest and Involvement in the Students’ Lives......Page 187
Discouragement and Lack of Involvement......Page 189
Assignments and Activities......Page 192
Labeling......Page 196
What Can I Do as a Tutor?......Page 203
Forming Relationships with the Other Adults......Page 205
Try Not to Rely on Labels......Page 206
Recommended Reading......Page 207
6. Good-Byes: Ending the Tutoring Relationship......Page 210
Difficulties in Saying Good-Bye......Page 212
Not Saying Good-Bye......Page 214
Making Empty Promises......Page 218
How to Say Good-Bye: The Clean-Break Principle......Page 220
Gifts......Page 221
Talking about the Experience......Page 224
Learning Experiences......Page 227
Recommended Reading......Page 230
Twenty-five Final Pointers for Tutors......Page 232
To the Reader......Page 234
Bibliography......Page 236




نظرات کاربران