ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Moscow, the Fourth Rome: Stalinism, Cosmopolitanism, and the Evolution of Soviet Culture, 1931-1941

دانلود کتاب مسکو، روم چهارم: استالینیسم، جهان وطنی، و تکامل فرهنگ شوروی، 1931-1941

Moscow, the Fourth Rome: Stalinism, Cosmopolitanism, and the Evolution of Soviet Culture, 1931-1941

مشخصات کتاب

Moscow, the Fourth Rome: Stalinism, Cosmopolitanism, and the Evolution of Soviet Culture, 1931-1941

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0674057872, 9780674057876 
ناشر: Harvard University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 431 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Moscow, the Fourth Rome: Stalinism, Cosmopolitanism, and the Evolution of Soviet Culture, 1931-1941 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسکو، روم چهارم: استالینیسم، جهان وطنی، و تکامل فرهنگ شوروی، 1931-1941 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسکو، روم چهارم: استالینیسم، جهان وطنی، و تکامل فرهنگ شوروی، 1931-1941

در اوایل قرن شانزدهم، راهب فیلوفی مسکو را «روم سوم» اعلام کرد. در دهه 1930، روشنفکران و هنرمندان سراسر جهان، مسکو را مکه روشنگری سکولار می دانستند. در مسکو، رم چهارم، کاترینا کلارک نشان می دهد که چگونه مقامات و روشنفکران شوروی، در تلاش برای تسخیر تخیل روشنفکران چپ و ضد فاشیست در سراسر جهان، به دنبال ایجاد پایتخت خود به عنوان مرکز جهان وطنی یک کنفدراسیون پس از مسیحیت بودند. آن را بازسازی کنید تا به چراغی برای بقیه جهان تبدیل شود. کلارک یک تاریخ فرهنگی تفسیری از شهر در طول دهه مهم 1930، دهه پاکسازی بزرگ ارائه می دهد. او از کار روشنفکرانی مانند سرگئی آیزنشتاین، سرگئی ترتیاکوف، میخائیل کولتسف و ایلیا ارنبورگ استفاده می‌کند تا بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره‌های استالینیستی روشن شود. در روایت او، این دهه به عنوان لحظه مهمی در ماقبل تاریخ مفاهیم کلیدی در مطالعات ادبی و فرهنگی امروز - فراملیت گرایی، جهان وطن گرایی و ادبیات جهان - ظاهر می شود. او با آشکار کردن پیشینیان نادیده گرفته شده، زمینه جدلی و سیاسی جدیدی را برای درک آثار متعارف نویسندگانی مانند برشت، بنیامین، لوکاچ و باختین فراهم می کند. مسکو، روم چهارم، پرده آهنین روشنفکری را که تاریخ فرهنگی روسیه استالینیستی را محدود کرده است، می شکند. ، با گسترش چارچوب به گونه ای که تعامل قابل توجهی با روشنفکران و گرایش های غربی را شامل شود. ادغام آن از بعد بین المللی که مورد مطالعه قرار نگرفته در تفسیر فرهنگ شوروی، سوءتفاهم از اهمیت جهانی-تاریخی مسکو در دوران استالین را برطرف می کند. (20111017)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the early sixteenth century, the monk Filofei proclaimed Moscow the “Third Rome.” By the 1930s, intellectuals and artists all over the world thought of Moscow as a mecca of secular enlightenment. In Moscow, the Fourth Rome, Katerina Clark shows how Soviet officials and intellectuals, in seeking to capture the imagination of leftist and anti-fascist intellectuals throughout the world, sought to establish their capital as the cosmopolitan center of a post-Christian confederation and to rebuild it to become a beacon for the rest of the world.Clark provides an interpretative cultural history of the city during the crucial 1930s, the decade of the Great Purge. She draws on the work of intellectuals such as Sergei Eisenstein, Sergei Tretiakov, Mikhail Koltsov, and Ilya Ehrenburg to shed light on the singular Zeitgeist of that most Stalinist of periods. In her account, the decade emerges as an important moment in the prehistory of key concepts in literary and cultural studies today—transnationalism, cosmopolitanism, and world literature. By bringing to light neglected antecedents, she provides a new polemical and political context for understanding canonical works of writers such as Brecht, Benjamin, Lukacs, and Bakhtin.Moscow, the Fourth Rome breaches the intellectual iron curtain that has circumscribed cultural histories of Stalinist Russia, by broadening the framework to include considerable interaction with Western intellectuals and trends. Its integration of the understudied international dimension into the interpretation of Soviet culture remedies misunderstandings of the world-historical significance of Moscow under Stalin. (20111017)



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Introduction: The Cultural Turn......Page 12
1. The Author as Producer: Cultural Revolution inBerlin and Moscow (1930–1931)......Page 53
2. Moscow, the Lettered City......Page 89
3. The Return of the Aesthetic......Page 116
4. The Traveling Mode and the Horizon of Identity......Page 147
5. “World Literature”/ “World Culture” and the Era of thePopular Front (c. 1935–1936)......Page 180
6. Face and Mask: Theatricality and Identity in the Era of theShow Trials (1936–1938)......Page 221
7. Love and Death in the Time of the Spanish Civil War(1936–1939)......Page 253
8. The Imperial Sublime......Page 287
9. The Battle over the Genres (1937–1941)......Page 318
Epilogue......Page 356
Notes......Page 364
Acknowledgments......Page 420
Index......Page 422




نظرات کاربران