ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Naked Lady Who Stood on Her Head: A Psychiatrist's Stories of His Most Bizarre Cases

دانلود کتاب بانوی برهنه که روی سرش ایستاد: داستان های روانپزشک از عجیب ترین موارد او

مشخصات کتاب

The Naked Lady Who Stood on Her Head: A Psychiatrist's Stories of His Most Bizarre Cases

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780061803789 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 475 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Naked Lady Who Stood on Her Head: A Psychiatrist's Stories of His Most Bizarre Cases به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بانوی برهنه که روی سرش ایستاد: داستان های روانپزشک از عجیب ترین موارد او نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بانوی برهنه که روی سرش ایستاد: داستان های روانپزشک از عجیب ترین موارد او

از Booklist روانپزشکان، مشاوران و موارد مشابه در موقعیت منحصر به فردی قرار دارند. آن‌ها داستان‌های فوق‌العاده جالبی دارند، اما محدودیت‌های محرمانگی و نگرانی‌های اخلاقی، اشتراک‌گذاری آنها را دشوار می‌کند. ایجاد تعادل بین حفظ حریم خصوصی و میل به گفتن - داستان ها برای چیست، اگر نه برای به اشتراک گذاشتن؟ - یک موضوع دشوار است. اسمال در این مجموعه از "عجیب ترین پرونده هایش" به این موفقیت دست می یابد. این یک استعاره نیست. او در حالی که به عنوان یک پزشک جدید در شیفت بخش روانپزشکی کار می کند، با یک مشتری بی پاسخ مواجه می شود که برهنه است و روی سرش ایستاده است. یکی دیگر از مراجعان به نظر می رسد وسواس زیادی به قطع دست دارد. یک زوج با رویاها و کابوس های متضاد عروسی دیزنی لند روبرو می شوند. داستان‌های اسمال تمام گستره بیش از 20 سال حرفه‌اش را در بر می‌گیرد، از تلاش‌های گیج‌کننده‌اش برای حرفه‌ای جلوه دادن با مشتری که مطمئن است سعی می‌کند او را اغوا کند، تا برخورد اخیر با مربی که احساس می‌کند حرفه‌اش کلاهبرداری بوده است. . داستان ها شوخ هستند. با مشتریان محترمانه رفتار می شود و خواننده پاداش را درو می کند. --متیو تیفانی توضیحات محصول داستان های واقعی عجیب تر از هر داستانی هستند و دکتر گری اسمال این را بهتر می داند. پس از سی سال متمایز روانپزشکی و تحقیقات پیشگامانه بر روی مغز انسان، دکتر اسمال همه چیز را دیده است - اکنون او آماده است تا درهای مطب خود را برای اولین بار باز کند و همه چیز را در مورد مرموزترین، جذاب ترین و عجیب ترین بیماران خود بگوید. حرفه. *بانوی برهنه ای که روی سرش ایستاد* رکوردی طلسم کننده از گیج کننده ترین موارد دکتر است، از سر برهنه ها و کوری هیستریک گرفته تا غش کردن دختران مدرسه ای و قطع عضو. این یک سفر روشنگر به ذهن یک روانپزشک شاغل و زندگی او در پزشکی است که در طول زمان تکامل می یابد - نگاهی از پشت صحنه به این زمینه و انواع بیماری های روانی که قبلاً هرگز دیده یا تشخیص داده نشده اند. شما خواهید دید که در حال کاوش در موارد عجیب و غریب گیج کننده ای هستید که از ما انسان می سازد. دکتر اسمال اغلب خنده دار، گاهی غم انگیز و همیشه متقاعدکننده شما را به تور حرفه ای خود می برد که از سالن های اورژانس شلوغ داخل شهر بوستون به کلبه های اسکی چند میلیون دلاری نخبگان کشور می رود. در این بین، دکتر اسمال گروهی عجیب از شخصیت ها و شرایط واقعی زندگی را معرفی می کند، در حالی که با کوری هیستریک مرموز سر و کار دارد، مردی متقاعد شده است که آلت تناسلی او کوچک می شود، زندگی های دوگانه مخفیانه و امیال رمانتیک وحشتناک روان پریشی دارد. زندگی حرفه ای و شخصی او زمانی کامل می شود که مربی خودش بیمارش می شود و اسمال را متوجه می کند که هیچ کس فراتر از کاوش ذهنی نیست - حتی خودش.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران