ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

دانلود کتاب تغییر براساس طرح: چگونه تفکر طراحی سازمان ها را متحول می کند و نوآوری را القا می کند

Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

مشخصات کتاب

Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0061766089, 9780061766084 
ناشر: HarperBusiness 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 485 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تغییر براساس طرح: چگونه تفکر طراحی سازمان ها را متحول می کند و نوآوری را القا می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تغییر براساس طرح: چگونه تفکر طراحی سازمان ها را متحول می کند و نوآوری را القا می کند

اسطوره نوآوری این است که ایده های درخشان به طور کامل از ذهن نابغه ها شکل گرفته است. واقعیت این است که بیشتر نوآوری ها از یک فرآیند بررسی دقیق ناشی می شوند که از طریق آن ایده های بزرگ قبل از اینکه به عنوان پیشنهادات و قابلیت های جدید تحقق یابد، شناسایی و توسعه می یابند. این کتاب ایده تفکر طراحی را معرفی می‌کند، فرآیند مشارکتی که در آن حساسیت‌ها و روش‌های طراح برای تطبیق نیازهای افراد نه تنها با آنچه که از نظر فنی امکان‌پذیر است و یک استراتژی تجاری قابل دوام است، به کار می‌رود. به طور خلاصه، تفکر طراحی نیاز را به تقاضا تبدیل می کند. این یک رویکرد انسان محور برای حل مسئله است که به افراد و سازمان ها کمک می کند تا نوآورتر و خلاق تر شوند. تفکر طراحی فقط برای صنایع به اصطلاح خلاق یا افرادی که در زمینه طراحی کار می کنند قابل استفاده نیست. این روشی است که توسط سازمان‌هایی مانند Kaiser Permanente برای افزایش کیفیت مراقبت از بیمار با بررسی مجدد روش‌هایی که پرستاران آن‌ها تغییر شیفت را مدیریت می‌کنند، یا کرافت برای بازنگری در مدیریت زنجیره تامین استفاده شده است. این کتابی از طراحان برای طراحان نیست. این کتاب برای رهبران خلاقی است که به دنبال القای تفکر طراحی در هر سطحی از یک سازمان، محصول یا خدمات هستند تا جایگزین‌های جدیدی را برای تجارت و جامعه ایجاد کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The myth of innovation is that brilliant ideas leap fully formed from the minds of geniuses. The reality is that most innovations come from a process of rigorous examination through which great ideas are identified and developed before being realized as new offerings and capabilities. This book introduces the idea of design thinking‚ the collaborative process by which the designer′s sensibilities and methods are employed to match people′s needs not only with what is technically feasible and a viable business strategy. In short‚ design thinking converts need into demand. It′s a human−centered approach to problem solving that helps people and organizations become more innovative and more creative. Design thinking is not just applicable to so−called creative industries or people who work in the design field. It′s a methodology that has been used by organizations such as Kaiser Permanente to icnrease the quality of patient care by re−examining the ways that their nurses manage shift change‚ or Kraft to rethink supply chain management. This is not a book by designers for designers; this is a book for creative leaders seeking to infuse design thinking into every level of an organization‚ product‚ or service to drive new alternatives for business and society.





نظرات کاربران