ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Language of Baklava

دانلود کتاب زبان باقلوا

The Language of Baklava

مشخصات کتاب

The Language of Baklava

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307428837 
ناشر: Anchor 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Language of Baklava به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان باقلوا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبان باقلوا

خاطرات پر جنب و جوش و طنز دایانا ابوجابر خاطرات غذایی خوشمزه ای را به هم می پیوندد که دو فرهنگ دوران کودکی او - آمریکایی و اردنی - را روشن می کند. در اینجا داستان هایی از بزرگ شدن توسط یک پدر اردنی شیفته غذا و داستان هایی از آشپزی شیش کباب دریاچه انتاریو و ضیافت خورش بز در زیر چادرهای بادیه نشین در بیابان آورده شده است. این شیرینی‌های برانگیخته، همراه با دستور العمل‌ها، پرتره‌ای عاشقانه و پیچیده از پدر مهاجر غیرعملی و آواره دیانا را ترسیم می‌کند که مانند بسیاری از مهاجران قبل از خود، آشپزی می‌کرد تا جایی را که از آنجا آمده بود به یاد بیاورد و این ارتباط را به فرزندانش منتقل کند. زبان باقلوا به طرز مقاومت ناپذیری ما را دعوت می کند تا با خانواده دیانا سر میز بنشینیم و غذاهای فراموش نشدنی را با هم به اشتراک بگذاریم که به همان اندازه درباره «مهربان، تفاوت، ایمان، عشق» است که درباره غذا است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Diana Abu-Jaber’s vibrant, humorous memoir weaves together delicious food memories that illuminate the two cultures of her childhood—American and Jordanian. Here are stories of being raised by a food-obsessed Jordanian father and tales of Lake Ontario shish kabob cookouts and goat stew feasts under Bedouin tents in the desert. These sensuously evoked repasts, complete with recipes, paint a loving and complex portrait of Diana’s impractical, displaced immigrant father who, like many an immigrant before him, cooked to remember the place he came from and to pass that connection on to his children. The Language of Baklava irresistibly invites us to sit down at the table with Diana’s family, sharing unforgettable meals that turn out to be as much about “grace, difference, faith, love” as they are about food.





نظرات کاربران