ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Earliest Romans: A Character Sketch

دانلود کتاب نخستین رومیان: طرح شخصیت

The Earliest Romans: A Character Sketch

مشخصات کتاب

The Earliest Romans: A Character Sketch

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 047211798X, 9780472027798 
ناشر: University of Michigan Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 206 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 865 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نخستین رومیان: طرح شخصیت: رشته های تاریخی، تاریخ جهان، تاریخ جهان باستان، تاریخ جهان باستان، تاریخ روم باستان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Earliest Romans: A Character Sketch به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نخستین رومیان: طرح شخصیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نخستین رومیان: طرح شخصیت

"روایتی پر جنب و جوش که گوشت را بر استخوان های لخت تاریخ روم اولیه می نشاند."---سلیا شولتز، دانشگاه میشیگان داستان رومیان باستان تا 264 قبل از میلاد مسیح. می توان با حذف اسطوره ها و اختراعات بعدی آنها برای نشان دادن اینکه چگونه شخصیت ملی آنها سرنوشت آنها را شکل داد، قابل اعتماد ساخت. پس از چندین نسل از مطالعات علمی، اجماع روشن است: روایت نویسندگانی مانند لیوی قابل اعتماد نیست زیرا اهداف آنها با اهداف ما در تاریخ نویسی متفاوت بود. آنها می خواستند کارشان هم بهبود بخش باشد و هم منحرف کننده. باید از گذشته واقعی بیرون بیاید، بله، اما اگر آن واقعیت قابل بازیابی نبود، یا نامشخص بود، هنر آنها اختراع را منع نمی کرد. بیش از آن که حوادث دراماتیک، احساسات، قهرمانان، قهرمانان و تبهکاران را تحمل کرد. با این حال، اگر تمام این داستان‌ها و زینت‌های باستانی از بین برود، می‌توان یک شخصیت ملی را در تکه‌ها و تکه‌های اطلاعات موثق باقی‌مانده مشاهده کرد تا داستان آشنا را حداقل در رئوس مطالب توضیح دهد. تردید در منابع مکتوب از دیرباز قابل قبول بوده است، اما این یا آن جزییات یا بخش روایی همیشه باید با التماس خاص برای نجات باقی بماند. برای فشار دادن به خانه، منطق شک جدید است. دستیابی به فراتر از منابع مکتوب برای پشتیبانی بهتر در شواهد کاوش شده تازگی ندارد. اما یافتن جوهر اصلی روایت در باستان شناسی که انتخاب این کتاب است، تازگی دارد. استفاده از این به نوبه خود برای کشف یک شخصیت قومی، یک شخصیت ملی رومی، کلیدی و همچنین بدیع است. آنچه در اینجا مکرراً نشان داده شده و بر آن تأکید می شود، مسافت طی شده توسط هنر یا هنر درک گذشته --- \"تاریخ\" به این معنا---- در طول یکی دو قرن اخیر است. این هنر را نمی توان آموخت، زیرا با مطالعه لیوی و شرکت نمی توان آن را یافت. خوانندگانی که به هر یک از دو رشته متضاد، کلاسیک و تاریخ اهمیت می دهند، ممکن است این استدلال را مورد توجه قرار دهند. "مک مولن مانند توسیدید از آتنیان بیش فعال و دو توکویل از آمریکایی های ملت ساز، در اینجا طرحی از شخصیت رومیان اولیه ترسیم می کند - مردانی که رم را ساختند، ایتالیا را فتح کردند و امپراتوری ایجاد کردند. بر اساس آشنایی عمیق با تاریخ، شواهد و نوادگان شناخته شده آنها، توجه به کارهایی که انجام دادند و نتوانستند انجام دهند، بینش قابل توجه، همدلی، تخیل سازنده، و نه بدون شوخ طبعی، او هومو رومانوس را بازسازی می کند و بنابراین به ما کمک می کند تصور کنیم او چگونه بود، و درک کنید که چرا او به آنچه که انجام داده است. این کتاب کوچک آموزنده، پر از ایده های مهم، و خواندن لذت بخش است. نقاشی دیواری موزه کاپیتولینی، رم، ایتالیا. با حسن نیت از Scala / Art Resource، NY..


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"A vibrant account that puts flesh on the bare bones of early Roman history."---Celia Schultz, University of Michigan The ancient Romans' story down to 264 B.C. can be made credible by stripping away their later myths and inventions to show how their national character shaped their destiny. After many generations of scholarly study, consensus is clear: the account in writers like Livy is not to be trusted because their aims were different from ours in history-writing. They wanted their work to be both improving and diverting. It should grow out of the real past, yes, but if that reality couldn't be recovered, or was uncertain, their art did not forbid invention. It more than tolerated dramatic incidents, passions, heroes, heroines, and villains. If, however, all this resulting ancient fiction and adornment are pruned away, a national character can be seen in the remaining bits and pieces of credible information, to explain the familiar story at least in its outlines. To doubt the written sources has long been acceptable, but this or that detail or narrative section must always be left for salvage by special pleading. To press home the logic of doubt is new. To reach beyond the written sources for a better support in excavated evidence is no novelty; but it is a novelty, to find in archeology the principal substance of the narrative---which is the choice in this book. To use this in turn for the discovery of an ethnic personality, a Roman national character, is key and also novel. What is repeatedly illustrated and emphasized here is the distance traveled by the art or craft of understanding the past---"history" in that sense---over the course of the last couple of centuries. The art cannot be learned, because it cannot be found, through studying Livy and Company. Readers who care about either of the two disciplines contrasted, Classics and History, may find this argument of interest. "Like Thucydides of the hyperactive Athenians and de Tocqueville of the nation-building Americans, MacMullen here draws a character sketch of the early Romans---the men who built Rome, conquered Italy, and created an empire. Based on profound familiarity with history, evidence, and their better-known descendants, attention to what they did and failed to do, remarkable insight, empathy, constructive imagination, and not without humor, he reconstructs the homo Romanus and thus helps us imagine what he was like, and understand why he achieved what he did. This little book is informative, full of important ideas, and delightful to read."---Kurt Raaflaub, Brown University Jacket image: Marcus Fabius and Quintus Tannius. Fresco. Musei Capitolini, Rome, Italy. Courtesy of Scala / Art Resource, NY..



فهرست مطالب

Contents
......Page 6
Preface......Page 8
Part 1: To 509 BC......Page 14
1. Conservative......Page 16
2. Tolerant......Page 30
3. Aggressive......Page 42
4. Practical......Page 56
Part 2: From 509 to 264......Page 68
5. Conservative (continued)......Page 70
6. Tolerant (continued)......Page 89
7. Aggressive (continued)......Page 100
8. Practical (continued)......Page 111
9. Wrap-up......Page 127
Notes......Page 136
Bibliography......Page 178
Index......Page 200




نظرات کاربران