ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Recording Studio Design

دانلود کتاب طراحی استودیو ضبط

Recording Studio Design

مشخصات کتاب

Recording Studio Design

ویرایش: 3 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0240522400, 9780240522401 
ناشر: Focal Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 804 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 47 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Recording Studio Design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی استودیو ضبط نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی استودیو ضبط



فیلیپ نیول با استفاده از زبان ساده و مثال‌های عملی، اصول کلیدی ساخت یک استودیو موفق را پوشش می‌دهد. در این نسخه سوم طراحی استودیو ضبط، او مهارت هایی را که برای جلوگیری از فاجعه و ایجاد یک محیط آکوستیک کارآمد و موثر برای ضبط و تولید صدای ظریف نیاز دارید، به شما می دهد. از سال ها تجربه نیوول بیاموزید زیرا او جزئیات زیادی را در مورد برنامه ضبط عملی در محیط های مختلف صوتی ارائه می دهد و مسائل پیچیده را بررسی می کند و راه حل های دنیای واقعی ارائه می دهد.

این نسخه جدید موضوعات مربوط به نسخه های قبلی را گسترش داده و توسعه می دهد و آن را برای عصر دیجیتال به روز می کند، بنابراین شما تمام اطلاعات فعلی مورد نیاز برای ساخت، تطبیق یا به روز رسانی استودیوی ضبط خود را در اختیار دارید.

 


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Using straight-forward language and practical examples, Philip Newell covers the key principles of making a successful studio construction. In this third edition of Recording Studio Design, he gives you the skills you need to avoid disaster and create an efficient and effective acoustical environment to record and produce the fineset audio. Learn from Newell's years of experience as he provides great detail on the practical recording application in various acoustic environments, and explores complex issues, providing real-world solutions.

This new edition expands and develops on the topics from the previous editions, updating it for the digital age, so you have all the current information you need to build, adapt or update your recording studio.

 





نظرات کاربران