ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Where Reincarnation and Biology Intersect

دانلود کتاب جایی که تناسخ و زیست شناسی تلاقی می کنند

Where Reincarnation and Biology Intersect

مشخصات کتاب

Where Reincarnation and Biology Intersect

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 027595188X, 9780275951887 
ناشر: Greenwood Publishing Group 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 224 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Where Reincarnation and Biology Intersect به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جایی که تناسخ و زیست شناسی تلاقی می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جایی که تناسخ و زیست شناسی تلاقی می کنند

کودکانی که ادعا می کنند زندگی قبلی خود را به یاد می آورند در بسیاری از نقاط جهان، به ویژه در کشورهای بودایی و هندو در جنوب آسیا، در میان مردم شیعه لبنان و ترکیه، قبایل غرب آفریقا و شمال غرب آمریکا یافت شده اند. استیونسون بیش از 2600 مورد گزارش شده از خاطرات زندگی گذشته را جمع آوری کرده است که 65 گزارش مفصل منتشر شده است. اطلاعات خاصی از خاطرات کودکان جمع آوری شده و با داده های هویت سابق، خانواده، محل سکونت و نحوه مرگ آنها تطبیق داده شده است. مشخص شده است که خال های تولد یا سایر تظاهرات فیزیولوژیکی مربوط به تجربیات زندگی گذشته به یاد ماندنی، به ویژه مرگ خشونت آمیز است. استیونسون که به عنوان متخصص روانپزشکی و به عنوان یک محقق علمی مشهور جهانی در مورد رویدادهای ماوراء الطبیعه گزارش شده می نویسد، از ما می خواهد که تمایلات غربی خود را به عدم باور به "تناسخ" متوقف کنیم و واقعیت رو به رشد پرونده های موجود را در نظر بگیریم. این کتاب یافته‌های استیونسون را خلاصه می‌کند که به طور کامل در اثر چند جلدی با عنوان تناسخ و زیست‌شناسی: کمکی به علت شناسی خال‌های مادرزادی و نقایص مادرزادی که توسط پراگر نیز منتشر شده است، ارائه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Children who claim to remember a previous life have been found in many parts of the world, particularly in the Buddhist and Hindu countries of South Asia, among the Shiite peoples of Lebanon and Turkey, the tribes of West Africa, and the American northwest. Stevenson has collected over 2,600 reported cases of past-life memories of which 65 detailed reports have been published. Specific information from the children's memories has been collected and matched with the data of their claimed former identity, family, residence, and manner of death. Birthmarks or other physiological manifestations have been found to relate to experiences of the remembered past life, particularly violent death. Writing as a specialist in psychiatry and as a world-renowned scientific investigator of reported paranormal events, Stevenson asks us to suspend our Western tendencies to disbelieve in "reincarnation" and consider the reality of the burgeoning record of cases now available. This book summarizes Stevenson's findings which are presented in full in the multi-volume work entitled Reincarnation and Biology: A Contribution to the Etiology of Birthmarks and Birth Defects, also published by Praeger.





نظرات کاربران