ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Accidental Library Marketer

دانلود کتاب بازاریاب کتابخانه تصادفی

The Accidental Library Marketer

مشخصات کتاب

The Accidental Library Marketer

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1573873683, 9781573873680 
ناشر: Information Today, Inc. 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 313 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Accidental Library Marketer به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریاب کتابخانه تصادفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریاب کتابخانه تصادفی

بازاریاب کتابخانه تصادفی نیاز به متخصصان و متخصصان حرفه‌ای کتابخانه‌ای را برآورده می‌کند که خود را در موقعیتی نامناسب می‌بینند: آنها باید کتابخانه‌ها و خدمات خود را در عصر اینترنت تبلیغ کنند، اما هرگز به آنها آموزش داده نشده است که چگونه این کار را به طور مؤثر انجام دهند. این راهنمای A-to-Z نتیجه‌گرا توسط کتی دمپسی، سردبیر قدیمی خبرنامه خدمات کتابخانه بازاریابی، پیوند گمشده‌ای را بین تبلیغات روزمره کتابداران و بازاریابی واقعی نشان می‌دهد که تضمین می‌شود بودجه، کاربران را برانگیخته و جامعه قوی‌تر ایجاد کند. روابط با ترکیب مثال‌های واقعی، توصیه‌های متخصص، و چک‌لیست‌ها به سبک خواننده‌پسند، این منبع کامل چگونه برای بازاریابی و ترویج کتابخانه موفق است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Accidental Library Marketer fills a need for library professionals and paraprofessionals who find themselves in an awkward position: They need to promote their libraries and services in the age of the internet, but they ve never been taught how to do it effectively. This results-oriented A-to-Z guide by Kathy Dempsey longtime editor of the Marketing Library Services newsletter reveals the missing link between the everyday promotion librarians actually do and the real marketing that s guaranteed to assure funding, excite users, and build stronger community relationships. Combining real-life examples, expert advice, and checklists in a reader-friendly style, this is the complete how-to resource for successful library marketing and promotion.





نظرات کاربران