ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Some Kind of Wonderful

دانلود کتاب نوعی از شگفت انگیز

Some Kind of Wonderful

مشخصات کتاب

Some Kind of Wonderful

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0380815532, 9780380815531 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 320 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Some Kind of Wonderful به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوعی از شگفت انگیز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوعی از شگفت انگیز

این همان داستانی است که مت وینترز گزارشگر تحقیقی درباره آن می نویسد -- نه آن گونه که او می خواهد زندگی کند. وقتی او یک دختر بچه تازه متولد شده را در آستانه خانه اش پیدا می کند، وحشت می کند ... سپس ناامیدانه برای کمک به همسایه زیبای وسوسه انگیزش کیتلین دورو مراجعه می کند. بالاخره زنان قرار است همه چیز را در مورد نوزادان بدانند! شهوانی طبیعی کیتلین مت را مجذوب می کند... و آسیب پذیری او در حالی که بسته گرانبها را در دست دارد، کنجکاوی او را برانگیخته است. لباس عروسی که او می سازد به خاطر برآورده کردن خیالات هر عروس مشهور است، با این حال او قاطعانه می گوید که ازدواج -- و مادری -- برای او نیست. او اما بوسه‌های او ناگهان باعث می‌شود که مت رویای چیزی شگفت‌انگیز را ببیند - و به زودی او مصمم است که این زن بی‌میل را وادار کند که نظرش را تغییر دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It's the kind of story investigative reporter Matt Winters writes about -- not the kind he wants to be living. When he discovers a newborn baby girl on his doorstep, he panics ... then he desperately turns to his temptingly pretty neighbor Caitlyn Devereaux for help. After all, women are supposed to know everything about babies! Caitlyn's natural sensuality intrigues Matt ... and heraching vulnerability as she holds the precious bundle piques his curiosity.The wedding gowns she creates are famous for fulfilling every bride'sfantasies, yet she firmly says that marriage -- and motherhood -- are not for her. But her kisses suddenly have Matt dreaming of something wonderful -- and soon he's determined to get this reluctant woman to change her mind.





نظرات کاربران