ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Contact mechanics

دانلود کتاب تماس با مکانیک

Contact mechanics

مشخصات کتاب

Contact mechanics

دسته بندی: فیزیک
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521255767, 9780521255769 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 1985 
تعداد صفحات: 460 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Contact mechanics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تماس با مکانیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تماس با مکانیک

این رساله به تنش ها و تغییر شکل اجسام جامد در تماس با یکدیگر، در امتداد سطوح منحنی که در ابتدا در یک نقطه یا در امتداد یک خط برخورد می کنند، می پردازد. به عنوان مثال می توان به چرخ و ریل راه آهن یا یک جفت دندانه چرخ دنده اشاره کرد. پروفسور جانسون ابتدا توسعه تئوری تنش های تماسی را از آنجایی که این مسئله در ابتدا توسط H. Hertz در سال 1882 مطرح شد، مرور می کند. در ادامه او تأثیر اصطکاک و زبری توپوگرافی سطوح را مورد بحث قرار می دهد و این در نظریه مکانیک تماس گنجانده شده است. یک ویژگی مهم، درمان اجسامی است که به صورت پلاستیک یا ویسکوالاستیک تغییر شکل می دهند. علاوه بر تماس ثابت، بخش قابل توجهی از کتاب مربوط به اجسامی است که در تماس لغزشی یا غلتشی هستند یا با هم برخورد می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This treatise is concerned with the stresses and deformation of solid bodies in contact with each other, along curved surfaces which touch initially at a point or along a line. Examples are a railway wheel and rail, or a pair of gear wheel teeth. Professor Johnson first reviews the development of the theory of contact stresses since the problem was originally addressed by H. Hertz in 1882. Next he discusses the influence of friction and the topographical roughness of surfaces, and this is incorporated into the theory of contact mechanics. An important feature is the treatment of bodies which deform plastically or viscoelastically. In addition to stationary contact, an appreciable section of the book is concerned with bodies which are in sliding or rolling contact, or which collide.





نظرات کاربران