ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Informers

دانلود کتاب خبرنگاران

The Informers

مشخصات کتاب

The Informers

دسته بندی: پروسه
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0679743243, 9780679743248 
ناشر: Vintage 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 172 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب خبرنگاران: کتابخانه، ادبیات خارجی، به زبان انگلیسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Informers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خبرنگاران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خبرنگاران

برت ایستون الیس، نویسنده کتاب «روانی آمریکایی»، در این رمان فریبنده و نهیلیستی، به لس آنجلس بازمی‌گردد، شهری که سرزمین‌های بد اخلاقی‌اش را به‌طور فراموش نشدنی در «کمتر از صفر» به تصویر کشیده است. این بار اوایل دهه هشتاد است. شخصیت ها به همان مدارس می روند و در همان رستوران ها غذا می خورند. صدای آنها ما را به همان خوبی در بر می گیرد که صدای دی جی ها از طریق رادیو ماشین شنیده می شود. آنها با همان پسرها و دخترها رابطه جنسی دارند و از همان دلال ها خرید می کنند. به طور خلاصه، آنها به تنها راهی که مردم می توانند در آن شهر باشند به هم متصل هستند. دیرک می بیند که بهترین دوستش در یک ماشین خراب شده در صحرا کشته شده است، سپس قبل از آمدن آمبولانس به جیب هایش تفنگ می زند تا آخرین مفصلش را بگیرد. شریل، یک گوینده اخبار نامطلوب، به دخترخوانده آینده‌اش می‌گوید: «برنزه‌ای اما خوشحال به نظر نمی‌رسی». جیمی یک گوشتخوار کلابی است که طعم خون انسان را می پسندد. همانطور که توسط الیس ارائه شده است، تعاملات آنها نزولی دلهره آور، جذاب و ظالمانه را به ورطه زیر سطوح باشکوه L.A.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this seductive and chillingly nihilistic novel, Bret Easton Ellis, the author of American Psycho, returns to Los Angeles, the city whose moral badlands he portrayed unforgettably in Less Than Zero. This time is the early eighties. The characters go to the same schools and eat at the same restaurants. Their voices enfold us as seamlessly as those of DJs heard over a car radio. They have sex with the same boys and girls and buy from the same dealers. In short, they are connected in the only way people can be in that city. Dirk sees his best friend killed in a desert car wreck, then rifles through his pockets for a last joint before the ambulance comes. Cheryl, a wannabe newscaster, chides her future stepdaughter, “You're tan but you don't look happy.” Jamie is a clubland carnivore with a taste for human blood. As rendered by Ellis, their interactions compose a chilling, fascinating, and outrageous descent into the abyss beneath L.A.'s gorgeous surfaces.





نظرات کاربران