ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Sparrows

دانلود کتاب جادوگران

مشخصات کتاب

The Sparrows

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Poyser Monographs 
ISBN (شابک) : 1408138247, 9781408138236 
ناشر: Poyser 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 351 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Sparrows به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جادوگران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جادوگران

دنیس سامرز-اسمیت برای اولین بار در سال 1947 مطالعه گنجشک خانه را آغاز کرد و فکر می کرد که مشکلات سفر در بریتانیای پس از جنگ به بهترین وجه برای مطالعه یک گونه همیشه نزدیک است. گنجشک خانه فروتن، که در همه جا رایج بود، به طرز شگفت انگیزی تحقیقات ضعیفی داشت و کار او به زودی بینش جالبی را در مورد این پرنده کوچک موفق و سازگار ارائه کرد. با باز شدن فرصت‌های جدید برای سفر، علاقه او برای پذیرش در کل جنس Passer شکوفا شد. سفرهای او در نهایت منجر به مطالعه او در مورد همه گروه به جز یک نفر که فقط در عمیق ترین ترکستان یافت می شود، و انتشار تک نگاری معتبر او در مورد گنجشک ها در سال 1988 می شود. در حالی که آن کتاب دانش او را از زیست شناسی گنجشک ها ارائه می دهد، این جلد به دیگری می گوید. ، انسان، طرف داستان. توصیفات تند او از مصیبت ها و لذت های غیرمنتظره یک مسافر در چهار قاره، از هیمالیا و تایلند گرفته تا آفریقا و قاره آمریکا (با تعداد کمی جزیره در میان)، با مشاهدات و گمانه زنی ها در مورد زیست شناسی گنجشک ها در یک منطقه گسترده آمیخته شده است. انواع زیستگاه ها در همه جا مقامات محلی و تماشاگران پرنده با اسکاتلندی عجیب و غریب در تعقیب پرندگان کوچکی که هیچ کس متوجه آنها نمی شود، اما اغلب خانه های خود را در کنار ما قرار می دهند، گرم می شوند. عکس‌های خود نویسنده و کارتون‌های لذت‌بخش یوان دان تصویر این جستجوی مادام‌العمر را بیشتر ترسیم می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران