دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Tom Blackett
سری:
ISBN (شابک) : 0333760891, 9780333760895
ناشر: Macmillan Business
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 161
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Co Branding (Macmillan Business) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نام تجاری شرکت (Macmillan Business) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Contents......Page 4
List of Tables and Figures......Page 8
List of Illustrations......Page 9
Preface......Page 10
Acknowledgements......Page 12
List of Contributors......Page 14
Introduction......Page 17
1. What is Co-Branding?......Page 20
2. Co-Branding Opportunitiesand Benefits......Page 41
3. The Risks and Pitfalls of Co-Branding......Page 57
4. Co-Branding – a Retailer’s Opportunity......Page 66
5. Ingredient Branding......Page 85
6. Legal Aspects of Co-Brandingand Trademark Licensing......Page 103
7. Creating Economic Value Through Co-Branding......Page 116
8. The Future of Co-Branding......Page 132
Appendix......Page 144
Glossary of Terms......Page 152
Index......Page 159