ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing For Dummies (UK Edition), 2nd Edition

دانلود کتاب بازاریابی برای Dummies (نسخه انگلستان)، ویرایش دوم

Marketing For Dummies (UK Edition), 2nd Edition

مشخصات کتاب

Marketing For Dummies (UK Edition), 2nd Edition

ویرایش: 2nd 
نویسندگان: , , ,   
سری: For Dummies 
ISBN (شابک) : 0470741791, 111999229X 
ناشر: John Wiley & Sons 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 426 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing For Dummies (UK Edition), 2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی برای Dummies (نسخه انگلستان)، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی برای Dummies (نسخه انگلستان)، ویرایش دوم

امروزه بازاریابی یکی از مهم ترین جنبه های کسب و کار است، اما همچنین بسیار رقابتی و پیچیده است، با استراتژی ها و روش های پیچیده ارائه برای درک و حفظ آن. این راهنمای مستقیم شما را در تمام جنبه های بازاریابی راهنمایی می کند. به‌طور کامل به‌روزرسانی شده و شامل تمام گرایش‌های اخیر بازاریابی، از جمله بازاریابی دیجیتال و استفاده از رسانه‌های جدید، مملو از نکات تخصصی در مورد شناسایی مشتریان، استفاده از منابع آنلاین، برآورده کردن نیازهای مشتری و افزایش فروش شما است. مشتریان، رقبا و صنعت ایجاد یک استراتژی بازاریابی متقاعد کننده افزایش آگاهی مصرف کننده برآوردن نیازهای مشتریان و افزایش فروش


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Marketing is one of the most important aspects in business today, but it’s also highly competitive and complicated, with intricate strategies and methods of delivery to understand and retain.This straight-forward guide leads you through every aspect of marketing. Fully updated to include all the recent marketing trends, including digital marketing and using new media, it’s packed with expert tips on identifying customers, using online resources, satisfying your customer’s needs and boosting your sales.Discover how to:Understand the basics of effective marketingResearch customers, competitors and industryCreate a compelling marketing strategyIncrease consumer awarenessSatisfy clients’ needs and boost sales





نظرات کاربران