دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Kelleen Toohey
سری:
ISBN (شابک) : 1853594814, 9781853594816
ناشر: Multilingual Matters
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 409 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Learning English at school: identity, social relations, and classroom practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه: هویت، روابط اجتماعی و تمرین کلاس درس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این متن کاربرد نظریه اجتماعی-فرهنگی را برای درک اینکه چگونه کودکان پس زمینه زبان اقلیت ها انگلیسی را در زمینه کلاس های درس خود یاد می گیرند، در نظر می گیرد. بر اساس یک قوم نگاری طولی، پیشنهاد می شود که درک نقش محوری تعامل اجتماعی در یادگیری، مشتمل بر دیدگاه های جدیدی هم برای تحقیقات SLA و هم برای تمرین موثر آموزشی است.
This text considers the application of sociocultural theory to understanding how minority language background children learn English in the context of their classrooms. Based on a longitudinal ethnography, it is suggested that understanding the pivotal role of social interaction in learning implies new perspectives both for SLA research and for effective instructional practice.