ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning English at school: identity, social relations, and classroom practice

دانلود کتاب یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه: هویت، روابط اجتماعی و تمرین کلاس درس

Learning English at school: identity, social relations, and classroom practice

مشخصات کتاب

Learning English at school: identity, social relations, and classroom practice

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1853594814, 9781853594816 
ناشر: Multilingual Matters 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 409 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning English at school: identity, social relations, and classroom practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه: هویت، روابط اجتماعی و تمرین کلاس درس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه: هویت، روابط اجتماعی و تمرین کلاس درس

این متن کاربرد نظریه اجتماعی-فرهنگی را برای درک اینکه چگونه کودکان پس زمینه زبان اقلیت ها انگلیسی را در زمینه کلاس های درس خود یاد می گیرند، در نظر می گیرد. بر اساس یک قوم نگاری طولی، پیشنهاد می شود که درک نقش محوری تعامل اجتماعی در یادگیری، مشتمل بر دیدگاه های جدیدی هم برای تحقیقات SLA و هم برای تمرین موثر آموزشی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This text considers the application of sociocultural theory to understanding how minority language background children learn English in the context of their classrooms. Based on a longitudinal ethnography, it is suggested that understanding the pivotal role of social interaction in learning implies new perspectives both for SLA research and for effective instructional practice.





نظرات کاربران