ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب More Than Words

دانلود کتاب بیش از کلمات

More Than Words

مشخصات کتاب

More Than Words

ویرایش: Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0764206435, 9780764206436 
ناشر: Bethany House 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 488 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب More Than Words به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بیش از کلمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بیش از کلمات

گرچن کوهلر دختر انباردار آمانا است که علاقه پنهانی به نوشتن دارد. اما فعالیت‌های هنری در روستای محافظه‌کار آمانا مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، بنابراین او اشعار و داستان‌هایش را به روزنامه‌هایش محدود می‌کند و فقط به دوستان نزدیک اجازه می‌دهد آنها را بخوانند. هنگامی که یک خبرنگار جوان وارد فروشگاه او می شود، او معتقد است که روح خویشاوندی پیدا کرده است. او تعدادی از داستان‌هایش را با او به اشتراک می‌گذارد - فقط برای اینکه اعتمادش به بدترین شکل‌ها مورد خیانت قرار گیرد و در نتیجه برای کل جامعه‌اش دردسر ایجاد شود. این رسوایی با این واقعیت بدتر می شود که کولی ها در این نزدیکی اردو زده اند و به نظر می رسد که طبیعت مهربان و صلح طلب آمانان را طعمه خود می کنند. آیا گرچن شغل، شهرت و عشق دختر دوران کودکی خود را به خاطر یک تصمیم بد از دست خواهد داد؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Gretchen Kohler is an Amana storekeeper's daughter with a secret passion for writing. But artistic pursuits are frowned upon in her conservative Amana village, so she confines her poems and stories to her journals, letting only close friends read them. When a young reporter comes into her store, she believes she's found a kindred spirit. She shares a few of her stories with him--only to have her trust betrayed in the worst of ways, resulting in trouble for her entire community. The scandal is made even worse by the fact that gypsies have camped nearby and seem to be preying upon the Amanans' compassionate, pacifist nature. Will Gretchen lose her job, her reputation, and the love of her childhood beau all because of one bad decision?





نظرات کاربران