ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization: Technologies for Emerging E-Business Strategies

دانلود کتاب نوآوری الکترونیکی برای مزیت رقابتی در جهانی‌سازی مشارکتی: فناوری‌هایی برای استراتژی‌های کسب و کار الکترونیکی در حال ظهور

E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization: Technologies for Emerging E-Business Strategies

مشخصات کتاب

E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization: Technologies for Emerging E-Business Strategies

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1605663948, 9781605663951 
ناشر: IGI Global snippet 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 331 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization: Technologies for Emerging E-Business Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوآوری الکترونیکی برای مزیت رقابتی در جهانی‌سازی مشارکتی: فناوری‌هایی برای استراتژی‌های کسب و کار الکترونیکی در حال ظهور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوآوری الکترونیکی برای مزیت رقابتی در جهانی‌سازی مشارکتی: فناوری‌هایی برای استراتژی‌های کسب و کار الکترونیکی در حال ظهور

وب به وسیله ای قدرتمند برای توسعه و ارائه محصولات و خدمات جدید و نوظهور تبدیل شده است و پیامدهای گسترده ای برای استراتژی های سازمانی ایجاد می کند. E-Novation برای مزیت رقابتی در جهانی‌سازی مشارکتی: فناوری‌ها برای استراتژی‌های کسب و کار الکترونیکی نوظهور محصولات، خدمات، استراتژی‌ها و فلسفه‌های جدید کسب‌وکار را برجسته می‌کند که از یک پلت فرم اطلاعات مشترک در حال ظهور استخراج شده‌اند. این کتاب به بررسی ارتباط بین توسعه فناوری‌های جدید کسب‌وکار الکترونیکی با کاربران و مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارهای موجود و جدید، و پیوندهایی با دیدگاه‌ها و استراتژی‌های اجتماعی و سیاسی می‌پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Web has metamorphosed into a powerful vehicle for the development and delivery of new, emergent products and services, creating vast implications for organizational strategies. E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization: Technologies for Emerging E-Business Strategies highlights new business products, services, strategies, and philosophies drawn from an emerging collaborative information platform. This book explores connections between the development of new e-business technologies with users and consumers, existing and new businesses, and links to social and political visions and strategies.



فهرست مطالب

Title......Page 2
Copyright Page......Page 3
Editorial Advisory Board......Page 4
Table of Contents......Page 5
Detailed Table of Contents......Page 8
Forward......Page 15
Preface......Page 17
Section 1......Page 24
Service-Dominant Logic Foundations of E-Novation......Page 26
E-Marketplaces......Page 41
A Business Model Framework for Second Life......Page 59
Section 2......Page 73
Defining E-Novation......Page 74
Defining E-Novation in Action......Page 83
Section 3......Page 100
Service-Dominant Logic......Page 101
E-Novation Collaboration......Page 117
Online Branding......Page 147
E-Novation Curriculum (Communication and Education)......Page 168
E-Novation Customer Relationship Management......Page 187
E-Novation Deployment......Page 208
Section 4......Page 221
E-Novation and Start-Up Companies......Page 222
E-Novation in Large Corporations......Page 235
E-Novation Program Office and Roadmap......Page 263
Section 5......Page 277
Next Generation Collaborative Information Platforms......Page 278
Compilation of References......Page 299
About the Contributors......Page 321
Index......Page 327




نظرات کاربران