ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب In This Mountain

دانلود کتاب در این کوه

In This Mountain

مشخصات کتاب

In This Mountain

ویرایش: [1994 ed.] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0142002585, 9780142002582 
ناشر: Penguin 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 382 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 788 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب In This Mountain به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در این کوه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در این کوه

پدر تیم و سینتیا از زمان بازگشت از جزیره وایت کپ به مدت سه سال در خانه در میتفورد بوده اند. در شهر کوچکی که میلیون‌ها خواننده را از خانه دور می‌کند، زندگی طبق معمول در حال زمزمه است. دولی به حرفه خود به عنوان یک دامپزشک نگاه می کند. جو آیوی و فانتزی اسکینر با یک جنگ قیمتی کوتاه می‌جنگند که هیچ زندانی نمی‌گیرد. و پرسی با یک آیتم جدید مخاطره آمیز در منوی خیابان اصلی گریل پا به پا می گذارد. اگرچه پدر تیم از تغییر خوشش نمی آید، اما بازنشستگی را بیشتر دوست ندارد. در حالی که او و سینتیا برای یک وزارتخانه یک ساله در سراسر ایالت آماده می شوند، مجموعه ای از رویدادها امواج شوک را در ایمان او و کل شهر میتفورد می فرستد. جان کارون در هفتمین رمانش از پرفروش‌ترین سال‌های میتفورد، شگفتی‌هایی از هر نوع را ارائه می‌کند، از جمله بازگشت مردی در اتاق زیر شیروانی و پایانی که هیچ‌کس در میتفورد هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Father Tim and Cynthia have been at home in Mitford for three years since returning from Whitecap Island. In the little town that's home-away-from-home to millions of readers, life hums along as usual. Dooley looks toward his career as a vet; Joe Ivey and Fancy Skinner fight a haircut price war that takes no prisoners; and Percy steps out on a limb with a risky new menu item at the Main Street Grill. Though Father Tim dislikes change, he dislikes retirement even more. As he and Cynthia gear up for a year-long ministry across the state line, a series of events sends shock waves through his faith-and the whole town of Mitford. In her seventh novel in the bestselling Mitford Years series, Jan Karon delivers surprises of every kind, including the return of the man in the attic and an ending that no one in Mitford will ever forget.





نظرات کاربران