ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Multiracial Urban High School: Fearing Peers and Trusting Friends (Palgrave Studies in Urban Education)

دانلود کتاب دبیرستان شهری چند نژادی: ترس از همسالان و اعتماد به دوستان (مطالعات پالگریو در آموزش شهری)

The Multiracial Urban High School: Fearing Peers and Trusting Friends (Palgrave Studies in Urban Education)

مشخصات کتاب

The Multiracial Urban High School: Fearing Peers and Trusting Friends (Palgrave Studies in Urban Education)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230622011, 9780230622012 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 201 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Multiracial Urban High School: Fearing Peers and Trusting Friends (Palgrave Studies in Urban Education) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دبیرستان شهری چند نژادی: ترس از همسالان و اعتماد به دوستان (مطالعات پالگریو در آموزش شهری) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دبیرستان شهری چند نژادی: ترس از همسالان و اعتماد به دوستان (مطالعات پالگریو در آموزش شهری)

از سال 1996 تا 2000، سی نوجوان اقلیت (آفریقایی آمریکایی، چینی آمریکایی، پورتوریکوی آمریکایی و دومینیکن آمریکایی) هر سال به مدت چهار سال مورد مصاحبه قرار گرفتند تا بررسی کنند که چگونه تجربیات آنها در دبیرستان روابط اجتماعی آنها را شکل داده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From 1996-2000, thirty minority teenagers (African American, Chinese American, Puerto Rican American, and Dominican American) were interviewed every year for four years to investigate how their experiences in high school shaped their social relationships.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 6
Series Editors’ Foreword......Page 8
One: Rethinking High School as a Relational Journey......Page 12
Two: Immigrant Dream and/or Educational Delusion?......Page 54
Three: \"It\'s a Bad School Because of the Kids\"......Page 78
Four: Listening to Friendships: Longitudinal Case Studies of Friendship Patterns—Isidora, Reginald, Mei Ling, and Lena......Page 104
Five: \"It\'s Like I\'m in a Stereotype\"......Page 142
Six: What If You Can\'t Learn Anywhere? Trapped by School Choice......Page 162
Seven: Peer Power Undermined......Page 184
Index......Page 196




نظرات کاربران