ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Objects as History in Twentieth-Century German Art: Beckmann to Beuys

دانلود کتاب اشیاء به مثابه تاریخ در هنر آلمانی قرن بیستم: بکمن به بیویس

Objects as History in Twentieth-Century German Art: Beckmann to Beuys

مشخصات کتاب

Objects as History in Twentieth-Century German Art: Beckmann to Beuys

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0520260422, 0520947487 
ناشر: University of California Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 300 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Objects as History in Twentieth-Century German Art: Beckmann to Beuys به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اشیاء به مثابه تاریخ در هنر آلمانی قرن بیستم: بکمن به بیویس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اشیاء به مثابه تاریخ در هنر آلمانی قرن بیستم: بکمن به بیویس

این کتاب با تمرکز بر برخی از آثار کلیدی این دوره توسط ماکس بکمان، جورج گروس، هانا هچ، ویلی باومایستر، آرنو برکر، جوزف بیویس و گرهارد ریشتر، مروری برانگیزاننده از هنر آلمانی قرن بیستم ارائه می‌کند. در رویکرد نوآورانه پیتر چامتزکی، این آثار به جای بازنمایی تاریخ قرن بیستم، به نمایندگی تبدیل می شوند. یعنی هنر اینجا صرفاً یک بحث را نشان نمی‌دهد، هنر استدلال است. چامتزکی از منابع علمی و عمومی استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه آثار (و در برخی موارد، خود هنرمندان) چگونه با رویدادها، فرآیندها و ایده های تاریخی تعامل داشته اند و حتی به اجرا گذاشته اند. او ادامه نقش تاریخی آثار هنری مادی را در دوره‌ای که کمتر فرم‌های مادی -عکاسی، فیلم، تلویزیون، ویدئو، تصاویر دیجیتال- عملکرد تصویری بصری تاریخ معاصر را بر عهده گرفته‌اند، تاکید می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book provides a stimulating overview of twentieth-century German art, focusing on some of the period's key works by Max Beckmann, George Grosz, Hannah H?ch, Willi Baumeister, Arno Breker, Joseph Beuys, and Gerhard Richter. In Peter Chametzky's innovative approach, these works become representatives rather than representations of twentieth-century history. That is, the art here does not simply illustrate an argument, the art is the argument. Chametzky draws on both scholarly and popular sources to demonstrate how the works (and in some cases, the artists themselves) interacted with, and even enacted, historical events, processes, and ideas. He asserts the continued historical role of material art works in an era when less material forms--photography, film, television, video, digital images--have assumed the function of visually depicting contemporary history.





نظرات کاربران