ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Redburn: Works of Herman Melville Volume Four

دانلود کتاب ردبورن: آثار هرمان ملویل جلد چهارم

Redburn: Works of Herman Melville Volume Four

مشخصات کتاب

Redburn: Works of Herman Melville Volume Four

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0810100169, 9780585379111 
ناشر: Northwestern University Press 
سال نشر: 1969 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 611 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Redburn: Works of Herman Melville Volume Four به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ردبورن: آثار هرمان ملویل جلد چهارم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ردبورن: آثار هرمان ملویل جلد چهارم

ولینگتون ردبرن یک نوجوان پانزده ساله از ایالت نیویورک است که تنها یک آرزو دارد - فرار به دریا. با این حال، وقتی او این فانتزی دیرینه را برآورده می کند، به سرعت متوجه می شود که واقعیت به عنوان یک پسر کابین بسیار خشن تر از آن چیزی است که او تصور می کرد. ولینگتون که توسط خدمه هایلندر به دلیل ضعفش مورد تمسخر قرار می گیرد و توسط ملوان شرور و بی رحم جکسون مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، باید برای تحمل سفر طولانی از نیویورک تا لیورپول تلاش کند. اما وقتی او به انگلستان می رسد، به همان اندازه از آنچه در آنجا می یابد وحشت می کند: فقر، ناامیدی و فساد اخلاقی. این داستان با الهام از تجربیات جوانی خود ملویل در یک قایق باری، یک داستان متقاعد کننده از بی گناهی است که از طریق تجربه تلخ، به سرخوردگی تبدیل شده است. ردبرن که یک مجله دریایی جذاب و داستان بلوغ است، بینشی منحصر به فرد از ذهن یکی از بزرگترین رمان نویسان آمریکا ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wellington Redburn is a fifteen-year-old from the state of New York, with only one dream - to run away to sea. However, when he does fulfil this long-held fantasy, he quickly finds that reality as a cabin boy is far harsher than he ever imagined. Mocked by the crew on board the Highlander for his weakness and bullied by the vicious and merciless sailor Jackson, Wellington must struggle to endure the long journey from New York to Liverpool. But when he does reach England, he is equally horrified by what he finds there: poverty, desperation and moral corruption. Inspired by Melville's own youthful experiences on board a cargo boat, this is a compelling tale of innocence transformed, through bitter experience, into disillusionment. A fascinating sea journal and coming-of-age tale, Redburn provides a unique insight into the mind of one of America's greatest novelists.





نظرات کاربران