دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Chris Grams
سری:
ISBN (شابک) : 0789748029, 9780789748027
ناشر: Que Publishing
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Ad-Free Brand: Secrets to Building Successful Brands in a Digital World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نام تجاری بدون آگهی: رازهایی برای ساختن برندهای موفق در دنیای دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
امروزه میتوانید برندهای قدرتمند و بادوام را با هزینههای بسیار کم بسازید - بدون کمپینهای تبلیغاتی گران قیمت، بودجههای بازاریابی هنگفت، آژانسهای خارجی با منافع شخصی، یا تخصص تخصصی عمیق. تمام چیزی که شما نیاز دارید، اشتیاق به برندتان، ابزارهای دیجیتال ارزان قیمت و برند بدون آگهی است. کریس گرامز با تکیه بر تجربه خود در کمک به ساخت برند جهانی میلیارد دلاری Red Hat، مفاهیم کلاسیک موقعیت یابی برند را با ابزارها و استراتژی های دیجیتال قرن بیست و یکم ادغام می کند. ، و تمرینات. Grams راههای جدید بسیار خوبی را برای کشف، برقراری ارتباط، و تکامل موقعیت ایدهآل برند شما، گنجاندن آن در فرهنگ سازمانی، و همکاری با جامعه برند خود برای تحقق بخشیدن به آن ارائه میکند. این راهنمای گام به گام شما را در کل فرآیند موقعیت یابی برند راهنمایی می کند، در حالی که تمام آنچه را که برای ساختن یک برند برنده با بودجه کم نیاز دارید را فراهم می کند!
Today you can build powerful, enduring brands at amazingly low cost — without expensive ad campaigns, huge marketing budgets, self-interested outside agencies, or deep specialized expertise. All you need are passion for your brand, low-cost digital tools, and The Ad-Free Brand.Drawing on his experience helping build Red Hat’s billion-dollar global brand, Chris Grams integrates classic brand positioning concepts with 21st century digital strategies, tools, and practices. Grams presents great new ways to collaboratively uncover, communicate, and evolve your ideal brand position, embed it in organizational culture, and work with your brand community to make it come to life. This step-by-step guide will lead you through the entire brand positioning process, while providing all you need to build a winning brand on a tight budget!