ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Content Is Cash: Leveraging Great Content and the Web for Increased Traffic, Sales, Leads and Buzz

دانلود کتاب محتوا پول نقد است: استفاده از محتوای عالی و وب برای افزایش ترافیک، فروش، سرنخ و وزوز

Content Is Cash: Leveraging Great Content and the Web for Increased Traffic, Sales, Leads and Buzz

مشخصات کتاب

Content Is Cash: Leveraging Great Content and the Web for Increased Traffic, Sales, Leads and Buzz

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0789741083, 9780789741080 
ناشر: Que Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 240 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Content Is Cash: Leveraging Great Content and the Web for Increased Traffic, Sales, Leads and Buzz به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب محتوا پول نقد است: استفاده از محتوای عالی و وب برای افزایش ترافیک، فروش، سرنخ و وزوز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب محتوا پول نقد است: استفاده از محتوای عالی و وب برای افزایش ترافیک، فروش، سرنخ و وزوز

«کتاب وندی گزارشی کاملاً چشمگیر از گزینه های بازاریابی است که امروزه برای مشاغل اینترنتی باز است. من آن را در دسترس میز خود دارم و قصد دارم از آن به خوبی استفاده کنم." -Michael Masterson، ناشر، Agora، Inc.، Early to Rise   شما قبلاً محتوای عالی دریافت کرده اید - اکنون، از آن درآمد کسب کنید! ده ها ناشر برتر، بازاریاب، صاحبان مشاغل و کارآفرینان در حال حاضر از Wendy Montes de Oca's SONAR Content Distribution ModelTM استفاده می کنند تا بازده شگفت انگیزی را از محتوایی که از قبل دارند به دست آورند. شما نیز می توانید - حتی اگر قبلاً بازاریابی اینترنتی انجام نداده اید! Content Is Cash به شما نشان می دهد که چگونه بهترین تکنیک های بازاریابی وب امروزی را به طور سیستماتیک ادغام و همگام کنید تا ترافیک، سر و صدا، سرنخ ها و فروش بیشتری را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. تئوری نیست این یک استراتژی اثبات‌شده، مقرون‌به‌صرفه و واقعی است که به هر کسی که محتوا دارد اجازه می‌دهد ترافیک را به سود تبدیل کند...و نتایج قابل اندازه‌گیری هستند! در داخل، راه‌های قدرتمند، آسان و تقریباً بدون هزینه‌ای برای به حداکثر رساندن پیوند محتوا، روابط عمومی آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و نشانک‌گذاری، فهرست راهنمای مقالات، و اطلاعات بازاریابی چریکی و تابلوهای پیام ... برای دستیابی به نتایج موفقیت‌آمیز حتی با کمترین بودجه پیدا خواهید کرد! شما یاد خواهید گرفت که چگونه: • محتوای مفید، با ارزش و کاربردی را که نمی دانستید دارید کشف کرده و از آنها استفاده کنید • با استفاده مجدد، بسته بندی مجدد، به روز رسانی، بسته بندی مجدد و انتشار مجدد ارزش بیشتری را برای محتوا به ارمغان بیاورید • ایجاد دید، ترافیک بیشتر، و آگاهی برای وب‌سایت و برند شما • پیوند محکم‌تر محتوا با ابتکارات جستجو و فروش • اشتراک‌گذاری و جمع‌آوری محتوا برای گسترش دامنه آن • یافتن محتوای خود در وب را آسان‌تر و ارزان‌تر کنید • قوی‌ترین محتوای خود را به صورت آنلاین با عملکرد بالا تطبیق دهید. بیانیه های مطبوعاتی • تشویق بازاریابی ویروسی، خوانندگان گذرا و هجوم دهان به دهان • عملکرد خود را در برابر 3 O اندازه گیری کنید: خروجی ها، نتایج، و اهداف • استفاده از تکنیک های SONAR و افزایش حضور موتور جستجو، بازدیدهای ارگانیک، تولید سرنخ، و تلاش های فروش • از SONAR با تاکتیک های دیگر مانند بازاریابی وابسته، سرمایه گذاری مشترک، تبلیغات آنلاین، مبادله تبلیغات، سرمقاله های مهمان و موارد دیگر استفاده کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

“Wendy’s book is an impressively thorough account of the marketing options open to Internet businesses today. I have it within reach of my desk and I intend to make good use of it.” –Michael Masterson, Publisher, Agora, Inc., Early to Rise   You’ve already got great content — now, monetize it!   Dozens of top publishers, marketers, business owners, and entrepreneurs are already using Wendy Montes de Oca’s SONAR Content Distribution ModelTM to earn amazing ROI from content they already have. You can, too—even if you’ve never done Internet marketing before! Content Is Cash shows you how to systematically integrate and synchronize today’s best web marketing techniques to drive more traffic, buzz, leads, and sales for your business. It’s not theory. It’s a proven, cost-effective and real-world strategy allowing anyone with content to turn traffic into profits...and the results are quantifiable!   Inside you’ll find powerful, easy, and virtually no cost ways to maximize content syndication, online PR, social networking and bookmarking, article directories, and guerrilla marketing inforums and message boards…to achieve breakthrough results on even the smallest budget!   You’ll Learn How To: • Discover and leverage useful, valuable, actionable content you didn’t know you had • Drive more value from content by repurposing, repackaging, refreshing, re-bundling, and republishing • Create more visibility, traffic, and awareness for your website and brand • Link content more tightly with prospecting and sales initiatives • Syndicate and aggregate content to extend its reach • Make your content easier to find on the Web—simply and inexpensively • Adapt your strongest content into high-performing online press releases • Encourage viral marketing, pass-along readership and word-of-mouth buzz • Measure your performance against the 3 O’s: outputs, outcomes, and objectives • Apply SONAR techniques and increase search engine presence, organic visits, lead generation, and sales efforts • Use SONAR with other tactics such as affiliate marketing, joint ventures, online advertising, ad swaps, guest editorials and more  



فهرست مطالب

Table of Contents......Page 11
Foreword......Page 16
Introduction......Page 22
1 Content Rules!......Page 28
Old Newsletters, Articles, and Blog Posts......Page 32
Events: Teleseminars, Conferences, Webinars, and More......Page 33
General Website Content......Page 34
2 Online Content Syndication: What You Need to Know......Page 36
Content Syndication Networks......Page 38
The Art of Article (Content) Marketing......Page 39
Content Syndication and Search Engines: Debunking the Duplicate Content Myth......Page 40
The Article Directory: The Nucleolus of Your Web Content Marketing Efforts......Page 42
Secrets to Successful Article Marketing and Keyword Selection......Page 45
Choosing the Right Article Directory: The Importance of Rank and Relevance?......Page 51
To Outsource or Not to Outsource…That Is the Question!......Page 53
3 The Power of Search: Understanding Search Engine Optimization for More Effective Content-Based Marketing Efforts......Page 54
Tagging......Page 55
Other SEO Secrets......Page 58
SEO for PDFs: Make Your PDFs Search Engine Friendly......Page 59
4 What Came First: The Guerrilla or the Web?......Page 62
Guerrilla Marketing and Social Media: The Rules of Engagement......Page 65
10 Rules of Social Marketing (Guerrilla) Etiquette......Page 66
Social Marketing Success Secrets......Page 68
Relationship Building and Bonding......Page 70
Branding and Free Advertising......Page 71
Conversion......Page 72
Twitter Caveat......Page 73
5 What Is Content?......Page 76
Making the Most of Your Video Content......Page 78
Content for Product Development......Page 79
Content for Syndication......Page 83
Seven Emotional Drivers......Page 84
Know Your List!......Page 85
6 Learning and Leveraging the SONAR Content Distribution Model™......Page 88
What Is SONAR Marketing?......Page 90
S: Syndicate Partners, Content Syndication Networks, and User-Generated Content Sites......Page 91
O: Online Press Releases......Page 93
N: Network (Social) Communities and Social Bookmarking Sites......Page 96
A: Article Directories......Page 99
R: Relevant Posts to Blogs, Forums, and Message Boards......Page 100
SONAR in Action: Putting It All Together......Page 101
S: Syndicate Partners, Content Syndication Networks, and User-Generated Content Sites......Page 105
SONAR Observations......Page 117
Does Your Content Have “Legs”?......Page 118
SONAR Takeaways......Page 121
7 SEO for SONAR: How to Get Found by Search Engines......Page 124
Business Services/Marketing Example......Page 129
Alternative Health/Health Publishing Example......Page 130
Business Services/Marketing/InfoPublishing Example......Page 132
Business Services/Self-Help/Professional and Personal Development Example......Page 134
SEM for SONAR: How to Get Found by Search Engines......Page 136
Helpful Hints for Writers When Working with Search Engines......Page 137
8 SONAR in Action: Results and Analytics......Page 140
Case Study #2......Page 141
Case Study #4......Page 142
Case Study #6......Page 143
Case Study #8......Page 144
SONAR: Keeping It Real and Replicating Results......Page 145
How Is SONAR Measured?......Page 146
The Three Os—Outputs, Outcomes, and Objectives......Page 147
9 Monetize the Traffic: A Blueprint to Building a Site That Leverages SONAR......Page 150
Dissecting the Ideal SONAR Website......Page 152
Lead Generation......Page 154
Sales and Cross-Selling......Page 161
Boosting Your E-Commerce Sales......Page 168
Bonding......Page 170
Search Engine Optimization (SEO)......Page 172
Branding......Page 177
Credibility......Page 180
More “Best of ” SONAR Websites.........Page 181
10 Dovetailing SONAR with Other High-Performing Internet Marketing Tactics......Page 190
Joint Ventures, Affiliate Marketing, and Ad Swaps......Page 191
Tip #2: Research Which Ad Is a Higher Performer......Page 195
Tip #3: Business Negotiations 101......Page 197
Tip #5: Real-Time Reporting......Page 198
Tip #6: Test Ad Networks......Page 199
Tip #8: Try to Get Goodwill Freebies for SEO......Page 200
Media Cheat Sheet: “Must Know” Questions and Answers......Page 201
Online Public Opinion Polls for Editorial and Lead-Generation Success......Page 202
Finding Customers in a Web 2.0 World......Page 203
11 How to Write Great, Free Content (That Gets Read and Passed Around!)......Page 210
Industry Viewpoints......Page 212
Jason Holland, Managing Editor, Agora, Inc., Early to Rise......Page 213
Christopher Ruddy, President and CEO, Newsmax Media, Inc.......Page 214
Sean Brodrick, Natural Resource Analyst, Uncommon Wisdom Daily, Weiss Research, Inc.......Page 215
Dr. Jonny Bowden, Publisher, In Step with Jonny: Straight Talk Nutrition for the 21st Century......Page 216
Bob Bly, Publisher, The Direct Response Letter, CTC Publishing......Page 217
12 Best SONAR Platforms and Measuring Success......Page 218
Gauging Your SONAR Results......Page 222
A Glossary: Key Terms to Know When Deploying SONAR or Any Online Marketing Strategy......Page 228
B......Page 229
C......Page 230
G......Page 231
L......Page 232
O......Page 233
S......Page 234
W......Page 235
C......Page 236
G......Page 237
M......Page 238
S......Page 239
W......Page 240




نظرات کاربران