ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Locket

دانلود کتاب لکه

The Locket

مشخصات کتاب

The Locket

ویرایش: Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1595143351, 9781595143358 
ناشر: Penguin Group USA 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 164 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 777 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Locket به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لکه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب لکه

در هفدهمین سالگرد تولدش، کتی یک قفسه را پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را برای خوش شانسی بپوشد. اما وقتی دوست پسرش آیزاک متوجه می شود که او به او خیانت کرده است - با بهترین دوست مشترکشان میچ - او را رها می کند و او را ویران می کند. و سپس یک معجزه رخ می دهد. قفسه سینه کتی می سوزد و او احساس می کند که دو هفته به عقب برمی گردد، به شبی که با میچ خیانت کرد. در ابتدا، کیت خوشحال است که این بار دوست دختر بهتری برای ایزاک است. اما از آنجایی که سایر جنبه های زندگی او به طور غیرقابل توضیحی تغییر می کند، او متوجه می شود که تغییر گذشته ممکن است تأثیر خطرناکی بر حال او داشته باشد. آیا او می تواند قبل از اینکه قفل همه چیز - و هر کسی - را که دوست دارد نابود کند، اوضاع را درست کند؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

On her seventeenth birthday, Katie discovers a locket and decides to wear it for good luck. But when her boyfriend Isaac finds out she cheated on him - with their mutual best friend Mitch, no less - he dumps her, leaving her devastated. And then a miracle happens. The locket burns on Katie's chest and she feels herself going back two weeks in time, to the night she cheated with Mitch. At first, Kate is delighted to be a better girlfriend to Isaac this time around. But as other aspects of her life become inexplicably altered, she realizes that changing the past may have had a dangerous effect on her present. Can she make things right before the locket destroys everything - and everyone - she loves?





نظرات کاربران