دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: John Seely Brown. Paul Duguid
سری:
ISBN (شابک) : 0875847625, 9780875847627
ناشر: Harvard Business Press
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 633 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Social Life of Information به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زندگی اجتماعی اطلاعات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برای دیدن آیندهای که میتوانیم با فناوری اطلاعات بسازیم، باید فراتر از اطلاعات صرف به بافت اجتماعی که آن را ایجاد میکند و به آن معنا میدهد نگاه کنیم. برای سالها، کارشناسان پیشبینی کردهاند که فناوری اطلاعات تقریباً نیاز به همه چیز را از بین میبرد - از سفر به سوپرمارکتها گرفته تا سازمانهای تجاری و خود زندگی اجتماعی. با این حال، کاربران فردی تمایل بیشتری به شک دارند. آنها که توسط اشباع اطلاعات شکست خورده اند و توسط سیستم های کامپیوتری مملو از خرابی های نرم افزاری، ویروس ها و پیام های خطای نامفهوم خشمگین شده اند، به سختی می توانند راه حلی برای پتانسیل واقعی انقلاب دیجیتال پیدا کنند. جان سیلی براون و پل دوگوید به ما کمک میکنند تا از طریق دیدگاههای دیوانهکننده آینده نیروهای واقعی برای تغییر در جامعه را ببینیم. آنها استدلال میکنند که شکاف بین تبلیغات تبلیغاتی و تاریکی کاربر نهایی عمدتاً به دلیل «دید تونلی» است که اطلاعات- فن آوری های رانده شده رشد می کند. ما آنقدر روی جایی که فکر میکنیم باید باشیم متمرکز شدهایم - مکانی که فناوری به افراد قدرت میدهد و سازمانهای اجتماعی را محو میکند - که اغلب نمیدانیم واقعاً به کجا میرویم و چه چیزی به ما کمک میکند به آنجا برسیم. آنها استدلال می کنند که ما باید فراتر از وسواس اطلاعات و افراد نگاه کنیم و شبکه های اجتماعی مهمی را که اینها همیشه بخشی از آن هستند، در بر بگیریم. نویسندگان با استفاده از تجربیات غنی یادگیری در Xerox PARC، از نمونه هایی مانند IBM، Chiat/Day Advertising، و "دانشگاه مجازی" کالیفرنیا، و از تحقیقات تاریخی، اجتماعی و فرهنگی، پیش بینی های گسترده آینده پژوهان را به شدت به چالش می کشند. آنها توضیح می دهند که چگونه بسیاری از ابزارها، مشاغل و سازمانهایی که ظاهراً هدف انقراض آینده هستند، در واقع منابع اجتماعی مفیدی را فراهم میکنند که مردم برای حفظ آنها مبارزه خواهند کرد. بهجای هدف قرار دادن گلولههای فناوری به سمت این «آثارها»، باید در عوض به دنبال راههایی باشیم که دنیای جدید بیتها بتواند از آنها بیاموزد و آنها را تکمیل کند. «زندگی اجتماعی اطلاعات» با استدلالی زیبا برای نقش مهمی که جامعه پذیری انسان، حتی - شاید به ویژه - در دنیای بیت ها ایفا می کند، نگاهی خوش بینانه فراتر از سادگی اطلاعات و افراد به ما می دهد. این نشان می دهد که چگونه درک بهتر از سهم جوامع، سازمان ها و مؤسسات در یادگیری، کار و نوآوری می تواند منجر به غنی ترین استفاده ممکن از فناوری در کار و زندگی روزمره ما شود.
To see the future we can build with information technology, we must look beyond mere information to the social context that creates and gives meaning to it. For years, pundits have predicted that information technology will obliterate the need for almost everything - from travel to supermarkets to business organizations to social life itself. Individual users, however, tend to be more sceptical. Beaten down by info-glut and exasperated by computer systems fraught with software crashes, viruses, and unintelligible error messages, they find it hard to get a fix on the true potential of the digital revolution. John Seely Brown and Paul Duguid help us to see through frenzied visions of the future to the real forces for change in society.They argue that the gap between digerati hype and end-user gloom is largely due to the 'tunnel vision' that information-driven technologies breed. We've become so focused on where we think we ought to be - a place where technology empowers individuals and obliterates social organizations - that we often fail to see where we're really going and what's helping us get there. We need, they argue, to look beyond our obsession with information and individuals to include the critical social networks of which these are always a part. Drawing from rich learning experiences at Xerox PARC, from examples such as IBM, Chiat/Day Advertising, and California's 'Virtual University', and from historical, social, and cultural research, the authors sharply challenge the futurists' sweeping predictions.They explain how many of the tools, jobs, and organizations seemingly targeted for future extinction in fact provide useful social resources that people will fight to keep. Rather than aiming technological bullets at these 'relics', we should instead look for ways that the new world of bits can learn from and complement them. Arguing elegantly for the important role that human sociability plays, even - perhaps especially - in the world of bits, "The Social Life of Information" gives us an optimistic look beyond the simplicities of information and individuals. It shows how a better understanding of the contribution that communities, organizations, and institutions make to learning, working and innovating can lead to the richest possible use of technology in our work and everyday lives.