دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dave Ketchen. Alan Eisner
سری:
ISBN (شابک) : 0073381284, 9780073381282
ناشر: McGraw-Hill/Irwin
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 338
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Strategy, 2008-2009 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی، 2008-2009 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بررسی اجمالی: استراتژی 08/09 به طور مختصر نوشته شده است تا مفاهیم استراتژی اصلی را در مدیریت استراتژیک پوشش دهد و این کار را به روشی دقیق و در عین حال جذاب انجام دهد. این متن بر روی مثالهای واقعی و تحقیقات دانشگاهی استوار است و موارد مناسبی را که بهطور خاص برای کتاب درسی انتخاب شده است، ارائه میکند. این متن که توسط اساتید در یک گروه متمرکز طراحی شده است، به صورت سالانه در قالب 2 رنگ منتشر می شود تا اطمینان حاصل شود که نمونه های شرکت به روز و مرتبط با دانشجویان و مربیان هستند.
Overview: Strategy 08/09 is concisely written to cover the core strategy concepts within strategic management and to do so in a rigorous yet engaging way. This text builds on both real-life examples and academic research and provides appropriate cases chosen specifically for the textbook. Designed by faculty at a focus group, this text will published in 2-color format on an annual basis to ensure that company examples are current and relevant to students and instructors.