ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Economics of Rivalry, Conflict and Cooperation

دانلود کتاب اقتصاد رقابت، تعارض و همکاری

Economics of Rivalry, Conflict and Cooperation

مشخصات کتاب

Economics of Rivalry, Conflict and Cooperation

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9814289833, 9789814289832 
ناشر: World Scientific 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 380 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Economics of Rivalry, Conflict and Cooperation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد رقابت، تعارض و همکاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقتصاد رقابت، تعارض و همکاری

این کتاب یک مطالعه گسترده و اصلی در مورد پویایی رقابت، تکامل درگیری های پرهزینه و خشونت آمیز و همکاری بالقوه بین بازیکنان قدرتمند ارائه می دهد. ویژگی‌های خاص سیستم اجتماعی-اقتصادی جهانی را آشکار می‌کند که می‌تواند آن را بسیار شکننده و آسیب‌پذیر کند. این به عنوان یک منبع مرجع خوب برای هر کسی که علاقه مند به برخی از مشکلات مبرم و نوظهور سیستم جهانی، مانند درگیری های درون ملی و بین قومیتی، چالش های تغییرات آب و هوایی، فقر و تروریسم است، عمل می کند و بینش های مفید و دقیقی را در مورد پیشنهاد جمعی ارائه می کند. برای رفع برخی از این مشکلات این کتاب که به شیوه ای ساده و قابل دسترس نوشته شده است، به محققان و سیاست گذاران در درک و تشویق درگیری های پرهزینه کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book offers an extensive and original study of the dynamics of rivalry, evolution of costly and violent conflicts, and potential cooperation among powerful players. It unravels the special features of the global socio-economic system that can make it extremely fragile and vulnerable. It serves as a good reference source for anyone interested in some of the pressing and emerging problems of the global system, such as intra-national and interethnic conflicts, climate change challenges, poverty and terrorism, and provides useful and rigorous insights into the collective bid to resolve some of these problems. Written in a simple and accessible manner, this book will help researchers and policy makers in understanding and abetting costly conflicts.





نظرات کاربران