ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب ENTERprise Information Systems: International Conference, CENTERIS 2011, Vilamoura, Portugal, October 5-7, 2011, Proceedings, Part II

دانلود کتاب سیستم های اطلاعات سازمانی: کنفرانس بین المللی ، CENTERIS 2011 ، ویلامورا ، پرتغال ، 5-7 اکتبر 2011 ، مجموعه مقالات ، قسمت دوم

ENTERprise Information Systems: International Conference, CENTERIS 2011, Vilamoura, Portugal, October 5-7, 2011, Proceedings, Part II

مشخصات کتاب

ENTERprise Information Systems: International Conference, CENTERIS 2011, Vilamoura, Portugal, October 5-7, 2011, Proceedings, Part II

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , ,   
سری: Communications in Computer and Information Science 220 
ISBN (شابک) : 3642243541, 9783642243547 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 437 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سیستم های اطلاعات سازمانی: کنفرانس بین المللی ، CENTERIS 2011 ، ویلامورا ، پرتغال ، 5-7 اکتبر 2011 ، مجموعه مقالات ، قسمت دوم: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، شبکه های ارتباطی کامپیوتری، ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات، مدیریت پایگاه داده، مهندسی نرم افزار، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب ENTERprise Information Systems: International Conference, CENTERIS 2011, Vilamoura, Portugal, October 5-7, 2011, Proceedings, Part II به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیستم های اطلاعات سازمانی: کنفرانس بین المللی ، CENTERIS 2011 ، ویلامورا ، پرتغال ، 5-7 اکتبر 2011 ، مجموعه مقالات ، قسمت دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیستم های اطلاعات سازمانی: کنفرانس بین المللی ، CENTERIS 2011 ، ویلامورا ، پرتغال ، 5-7 اکتبر 2011 ، مجموعه مقالات ، قسمت دوم



این مجموعه سه جلدی (CCIS 219، CCIS 220، و CCIS 221) مجموعه مقالات داوری کنفرانس بین‌المللی سیستم‌های اطلاعات سازمانی، CENTERIS 2011، در ویلامورا، پرتغال، در سپتامبر 2011 برگزار می‌شود. 120 مقاله کامل اصلاح شده ارائه شده در سه جلد به دقت بررسی و از بین 180 مقاله ارسالی انتخاب شدند. مقالات در بخش های موضوعی در مورد جامعه دانش، پذیرش و طراحی EIS، پیاده سازی و تاثیر EIS، کاربردهای EIS، جنبه های اجتماعی و IS در آموزش، مدیریت IT/IS، پزشکی از راه دور و فناوری های تصویربرداری، مدیریت اطلاعات مراقبت های بهداشتی، سوابق پزشکی و فرآیندهای تجاری سازماندهی شده اند. ، سیستم های پشتیبانی تصمیم و هوش تجاری در زمینه های بهداشتی و مراقبت اجتماعی، معماری ها و فناوری های نوظهور در سازمان های مراقبت های بهداشتی و همچنین m-health.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This three-volume-set (CCIS 219, CCIS 220, and CCIS 221) constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ENTERprise Information Systems, CENTERIS 2011, held in Vilamoura, Portugal, in September 2011. The approx. 120 revised full papers presented in the three volumes were carefully reviewed and selected from 180 submissions. The papers are organized in topical sections on knowledge society, EIS adoption and design, EIS implementation and impact, EIS applications, social aspects and IS in education, IT/IS management, telemedicine and imaging technologies, healthcare information management, medical records and business processes, decision support systems and business intelligence in health and social care contexts, architectures and emerging technologies in healthcare organizations, as well as m-health.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Cost Per Flying Hour – Use of Information from the Integrated Management System....Pages 1-10
Hybrid GA-Based Improvement Heuristic with Makespan Criterion for Flow-Shop Scheduling Problems....Pages 11-18
Framework for Collaborative 3D Urban Environments....Pages 19-28
Evaluating an Enterprise Content Management for the Macao Government Agency....Pages 29-39
Interactive Models Supporting Construction Planning....Pages 40-50
Foundations for a Mobile Context-Aware Advertising System....Pages 51-61
Virtual Fitting Room Augmented Reality Techniques for e-Commerce....Pages 62-71
Towards an Enterprise Information Subsystem for Measuring (Perceived) Landside Accessibility of Airports....Pages 72-81
AEMS: Towards an Advanced Event Management System....Pages 82-90
Cloud Computing: A Platform of Services for Services....Pages 91-100
Cloud Computing to Support the Evolution of Massive Multiplayer Online Games....Pages 101-110
Quality Evaluation Methods to Improve Enterprise VoIP Communications....Pages 111-119
Survey on Anti-spam Single and Multi-objective Optimization....Pages 120-129
Location-Based Service for a Social Network with Time and Space Information....Pages 130-140
Citizens@City Mobile Application for Urban Problem Reporting....Pages 141-150
Mobile Multimedia Visiting Guide to Knowledge and Experiences Sharing....Pages 151-161
Mobile Application Webservice Performance Analysis: Restful Services with JSON and XML....Pages 162-169
Error-Detection in Enterprise Application Integration Solutions....Pages 170-179
Back-Propagation Artificial Neural Network for ERP Adoption Cost Estimation....Pages 180-187
TCP, UDP and FTP Performances of Laboratory Wi-Fi IEEE 802.11g WEP Point-to-Point Links....Pages 188-195
Systems of Synchronism in Optical Digital Communications....Pages 196-205
Emphasizing Human Tasks and Decisions in Business Process Models....Pages 206-214
Technology Readiness Index (TRI) Factors as Differentiating Elements between Users and Non Users of Internet Banking, and as Antecedents of the Technology Acceptance Model (TAM)....Pages 215-229
Developing an Instrument to Assess Information Technology Staff Motivation....Pages 230-239
Analysing People’s Work in Organizations and Its Relationship with Technology....Pages 240-259
Autonomic Arousal during Group Decision Making Consensus Rules versus Majority Rules: Pilot Study....Pages 260-269
Exploring a Framework for a New Focus in Information and Communications Technology Education....Pages 270-275
Interoperability on e-Learning 2.0: The PEACE Case Study....Pages 276-285
ALBIS - ALigning Business Processes and Information Systems: A Case Study....Pages 286-296
Challenges of Teams Management: Using Agile Methods to Solve the Common Problems....Pages 297-305
Risk Management Model in ITIL....Pages 306-314
What Service?....Pages 315-324
Enterprise Information Systems - Managing I.T. Human Resources from 18 to 70 Years Old (Living with the Conflict of Generations)....Pages 325-334
An Analysis of MoReq2010 from the Perspective of TOGAF....Pages 335-344
Strategic Alignment: Comparison of Approaches....Pages 345-355
Experimenting a Modeling Approach for Modeling Enterprise Strategy in the Context of Strategic Alignment....Pages 356-368
How and Why Do Top Managers Support or Not Support Strategic IS Projects?....Pages 369-379
Defining a Process Framework for Corporate Governance of IT....Pages 380-387
Assessing Information Technology Use in Organizations: Developing a Framework....Pages 388-397
Information Systems Planning - How to Enhance Creativity?....Pages 398-407
Software Solutions Construction According to Information Systems Architecture Principles....Pages 408-417
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران