ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Curation Nation: How to Win in a World Where Consumers are Creators

دانلود کتاب Curation Nation: چگونه در جهانی که مصرف کنندگان خالق هستند برنده شویم

Curation Nation: How to Win in a World Where Consumers are Creators

مشخصات کتاب

Curation Nation: How to Win in a World Where Consumers are Creators

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0071760393, 9780071762335 
ناشر: McGraw-Hill 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 361 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Curation Nation: How to Win in a World Where Consumers are Creators به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Curation Nation: چگونه در جهانی که مصرف کنندگان خالق هستند برنده شویم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Curation Nation: چگونه در جهانی که مصرف کنندگان خالق هستند برنده شویم

رهبران تجاری درباره Curation Nation سر و صدا می کنند \"راهنمای ضروری برای دنیای رسانه های جدید شجاع\". -آریانا هافینگتون، سردبیر هافینگتون پست، «به من برای آینده عصر اطلاعات امید می دهد. روزنبام بر اهمیت روزافزون افرادی - خلاق، باهوش، باهوش - استدلال می‌کند که می‌توانند روندها را شناسایی کنند، الگوها را بیابند و از سیل داده‌هایی که ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند معنا پیدا کنند. —دانیل اچ. پینک، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز درایو «گواهی بر ذهن استراتژیک یک نابغه و نقشه راه برای توسعه تجارب جذاب مصرف کننده با مدیریت محتوا در اطراف برند شما». —Bonin Bough، مدیر جهانی، رسانه های دیجیتال و اجتماعی، PepsiCo «کاملاً در حال روند—راهنمای روشنگری برای آینده. بنابراین سرگرم کننده، آن را زمین نخواهید گذاشت.» - کریس مایر، نویسنده Blur «این کتاب را بخوانید. مدیریت را در آغوش بگیرید، و شما آماده خواهید بود که آن را با تمرکز و اشتیاق در دنیای جدید پر سر و صدا از بیش از حد عظیم داده، «درهم بشکنید». — گری واینرچوک، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، Crush It، «نمونه‌های دنیای واقعی فراوانی را ارائه می‌کند که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از وب استفاده کنند تا به مشتریان خود یک تجربه مدیریت شده ارزشمند ارائه دهند.» —تونی هسیه، مدیر عامل Zappos.com و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز «ارائه شادی» «بهترین امید ما برای تفکیک چیزهای خوب از متوسط ​​در چشم‌انداز رسانه‌ای که به‌طور فزاینده‌ای غالب است.» -کلی شیرکی، نویسنده کتاب Cognitive Surplus و Here Comes Everybody About the Book: بیایید با آن روبرو شویم، ما در حال غرق شدن در داده ها هستیم. صندوق‌های ورودی ما مملو از هرزنامه‌ها است، «دوستان» زیادی در فیس‌بوک داریم، و حساب‌های توییتر ما کاملاً غیرقابل مدیریت شده‌اند. ایجاد محتوا آسان است. پیدا کردن آنچه مهم است سخت است خوشبختانه، جادوی جدیدی وجود دارد که باعث می شود وب کار کند. به آن کیوریشن می گویند و به افراد امکان می دهد تا مازاد دیجیتال را مرتب کنند و آنچه را که مرتبط است بیابند. در Curation Nation، استیون روزنبام نشان می‌دهد که چرا برندها، ناشران و کارآفرینان محتوا باید از تجمیع و سرپرستی برای رشد یک کسب‌وکار موجود یا راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید استقبال کنند. در واقع، او ادعا می کند که کیوریشن تنها راه رقابتی بودن در آینده است. مردم که در محتوای بیش از حد غرق شده اند، تشنه تجربه ای هستند که هم از وسعت و عمق وب بهره می برد و هم معیاری از مرتب سازی و فیلتر کردن انسانی را ارائه می دهد که موتورهای جستجو به سادگی نمی توانند به آن دست یابند. در این شن‌های متحرک، یک فرصت تجاری خارق‌العاده نهفته است: می‌توانید در هرج و مرج بی‌معنای نویز دیجیتال، به یک منبع ارزش قابل اعتماد تبدیل شوید. در Curation Nation، Rosenbaum با جمع‌آوری بینش و توصیه‌های گران‌بها از متفکران برتر در رسانه‌ها، تبلیغات، انتشارات، تجارت و فناوری‌های وب، «موضوع‌کنندگان را سرپرستی می‌کند». این کتاب پیشگامانه زمین بازی را هموار می کند و به کسب و کار شما دسترسی برابر به محتوای فراوانی می دهد که در حال حاضر باعث پذیرش مصرف کنندگان از وب می شود. با افزایش حجم عظیم اطلاعات دیجیتال در جهان، تقاضا برای کیفیت و زمینه ضروری تر می شود. کیوریشن به زودی بخشی از تجارت و دنیای دیجیتال شما خواهد شد. اکنون آن را درک کنید، زودتر به آن بپیوندید و از مزایای بسیاری که Curation Nation ارائه می دهد بهره مند شوید. در CurationNation.org بیشتر بیاموزید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Business Leaders Are Buzzing About Curation Nation “An indispensible guide to the brave new media world.” —Arianna Huffington, editor in chief, the Huffington Post “Gives me hope for the future of the Information Age. Rosenbaum argues for the growing importance of people—creative, smart, hip—who can spot trends, find patterns, and make meaning out of the flood of data that threatens to overwhelm us.” —Daniel H. Pink, New York Times bestselling author of Drive “A testament to the strategic mind of a genius and a road map for developing engaging consumer experiences by curating content around your brand.” —Bonin Bough, Global Director, Digital and Social Media, PepsiCo “Perfectly on-trend—an insightful guide to the future. So entertaining you won’t put it down.”—Chris Meyer, author of Blur “Read this book. Embrace curation, and you’ll be ready to ‘crush it’ with focus and passion in the noisy new world of massive data overload.” —Gary Vaynerchuk, New York Times bestselling author of Crush It “Provides a wealth of real-world examples of how businesses can use the Web to give their customers a valuable curated experience.” —Tony Hsieh, CEO, Zappos.com, and New York Times bestselling author of Delivering Happiness “Our best hope for sorting the good from the mediocre in our increasingly overwhelming media landscape.” —Clay Shirky, author of Cognitive Surplus and Here Comes Everybody About the Book: Let’s face it, we’re drowning in data. Our inboxes are flooded with spam, we have too many “friends” on Facebook, and our Twitter accounts have become downright unmanageable. Creating content is easy; finding what matters is hard. Fortunately, there is a new magic that makes the Web work. It’s called curation, and it enables people to sort through the digital excess and find what’s relevant. In Curation Nation, Steven Rosenbaum reveals why brands, publishers, and content entrepreneurs must embrace aggregation and curation to grow an existing business or launch a new one. In fact, he asserts that curation is the only way to be competitive in the future. Overwhelmed by too much content, people are hungry for an experience that both takes advantage of the Web’s breadth and depth and provides a measure of human sorting and filtering that search engines simply can’t achieve. In these shifting sands lies an extraordinary business opportunity: you can become a trusted source of value in an otherwise meaningless chaos of digital noise. In Curation Nation, Rosenbaum “curates the curators” by gathering together priceless insight and advice from the top thinkers in media, advertising, publishing, commerce, and Web technologies. This groundbreaking book levels the playing field, giving your business equal access to the content abundance presently driving consumer adoption of the Web. As the sheer volume of digital information in the world increases, the demand for quality and context becomes more urgent. Curation will soon be a part of your business and your digital world. Understand it now, join in early, and reap the many benefits Curation Nation has to offer. Learn more at CurationNation.org.





نظرات کاربران