ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Designing for Growth: A Design Thinking Toolkit for Managers (Columbia Business School Publishing)

دانلود کتاب طراحی برای رشد: جعبه ابزار طراحی تفکر برای مدیران (انتشارات مدرسه بازرگانی کلمبیا)

Designing for Growth: A Design Thinking Toolkit for Managers (Columbia Business School Publishing)

مشخصات کتاب

Designing for Growth: A Design Thinking Toolkit for Managers (Columbia Business School Publishing)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0231158386, 9780231158381 
ناشر: Columbia University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Designing for Growth: A Design Thinking Toolkit for Managers (Columbia Business School Publishing) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی برای رشد: جعبه ابزار طراحی تفکر برای مدیران (انتشارات مدرسه بازرگانی کلمبیا) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی برای رشد: جعبه ابزار طراحی تفکر برای مدیران (انتشارات مدرسه بازرگانی کلمبیا)

Jeanne Liedtka و Tim Ogilvie به خوانندگان یکی از داغ‌ترین گرایش‌ها در تجارت آموزش می‌دهند: «تفکر طراحی» یا توانایی تبدیل ایده‌های انتزاعی به کاربردهای عملی برای رشد حداکثری کسب‌وکار. Liedtka و Ogilvie مجموعه ذهنی، تکنیک‌ها و واژگان تفکر طراحی را پوشش می‌دهند، ارتباط اسرارآمیز بین طراحی و رشد را باز می‌کنند و به مدیران به روشی ساده می‌آموزند که چگونه از پتانسیل هیجان‌انگیز طراحی استفاده کنند. با نمونه اپل و موفقیت محصولات ظریف آن و پرورش یافته توسط شرکت های طراحی برجسته مانند IDEO، تفکر طراحی، توانایی های خلاقانه مغز راست را برای حل طیف وسیعی از مشکلات باز می کند. این رویکرد به یکی از مؤلفه‌های ضروری عملکرد تجاری موفق تبدیل شده است و به مدیران کمک می‌کند مفاهیم انتزاعی را به ابزارهای روزمره تبدیل کنند که همزمان با به حداقل رساندن ریسک، تجارت را رشد می‌دهند. (9/7/11)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant products and cultivated by high-profile design firms such as IDEO, design thinking unlocks creative right-brain capabilities to solve a range of problems. This approach has become a necessary component of successful business practice, helping managers turn abstract concepts into everyday tools that grow business while minimizing risk. (9/7/11)





نظرات کاربران