دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Jeanne Liedtka. Tim Ogilvie
سری:
ISBN (شابک) : 0231158386, 9780231158381
ناشر: Columbia University Press
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing for Growth: A Design Thinking Toolkit for Managers (Columbia Business School Publishing) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی برای رشد: جعبه ابزار طراحی تفکر برای مدیران (انتشارات مدرسه بازرگانی کلمبیا) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Jeanne Liedtka و Tim Ogilvie به خوانندگان یکی از داغترین گرایشها در تجارت آموزش میدهند: «تفکر طراحی» یا توانایی تبدیل ایدههای انتزاعی به کاربردهای عملی برای رشد حداکثری کسبوکار. Liedtka و Ogilvie مجموعه ذهنی، تکنیکها و واژگان تفکر طراحی را پوشش میدهند، ارتباط اسرارآمیز بین طراحی و رشد را باز میکنند و به مدیران به روشی ساده میآموزند که چگونه از پتانسیل هیجانانگیز طراحی استفاده کنند. با نمونه اپل و موفقیت محصولات ظریف آن و پرورش یافته توسط شرکت های طراحی برجسته مانند IDEO، تفکر طراحی، توانایی های خلاقانه مغز راست را برای حل طیف وسیعی از مشکلات باز می کند. این رویکرد به یکی از مؤلفههای ضروری عملکرد تجاری موفق تبدیل شده است و به مدیران کمک میکند مفاهیم انتزاعی را به ابزارهای روزمره تبدیل کنند که همزمان با به حداقل رساندن ریسک، تجارت را رشد میدهند. (9/7/11)
Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant products and cultivated by high-profile design firms such as IDEO, design thinking unlocks creative right-brain capabilities to solve a range of problems. This approach has become a necessary component of successful business practice, helping managers turn abstract concepts into everyday tools that grow business while minimizing risk. (9/7/11)