ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fundamental Concepts of Children's Literature Research: Literary and Sociological Approaches

دانلود کتاب مفاهیم بنیادی تحقیقات ادبیات کودکان: رویکردهای ادبی و جامعه شناسی

Fundamental Concepts of Children's Literature Research: Literary and Sociological Approaches

مشخصات کتاب

Fundamental Concepts of Children's Literature Research: Literary and Sociological Approaches

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Children's Literature and Culture 
ISBN (شابک) : 0415800196, 9780203877524 
ناشر: Routledge (Taylor & Francis) 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 199 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 733 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Fundamental Concepts of Children's Literature Research: Literary and Sociological Approaches به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مفاهیم بنیادی تحقیقات ادبیات کودکان: رویکردهای ادبی و جامعه شناسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مفاهیم بنیادی تحقیقات ادبیات کودکان: رویکردهای ادبی و جامعه شناسی

در این کتاب، ایورز برای دانش‌آموزان و استادان سیستم جدیدی از طبقه‌بندی برای توصیف متفاوت ادبیات کودکان ارائه می‌کند. در اوایل دهه 1970، گوته کینگبرگ، محقق سوئدی ادبیات کودکان، برای ایجاد سیستمی از اصطلاحات علمی برای استفاده بین المللی تلاش کرد، اما این اصطلاحات اکنون تا حدودی قدیمی هستند. این کتاب با تجزیه و تحلیل سیستماتیک این زمینه و بیان تعاریف، اصطلاحات و مفاهیم کلیدی آن، به روز رسانی بسیار مورد نیاز را ارائه می دهد. در گستره بین‌المللی، این مطالعه موضوعاتی از جمله توزیع آغازگرها و کتاب‌های درسی، ابزارهای ارزیابی و طبقه‌بندی کتاب‌های کودکان و راه‌هایی را که ادبیات کودکان می‌تواند مخاطب بزرگسال پیدا کند، مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین سیستم نمادها، هنجارها، مفاهیم و گفتمان‌هایی که در طول دو قرن گذشته تکامل یافته‌اند، مورد بحث قرار گرفته‌اند که منجر به بررسی چگونگی تلاش نویسندگان و ناشران برای «مناسب» کردن ادبیات برای کودکان و معنای آن شده است. نیازها، خواسته ها و ارزش های کودکان را برآورده کند. در سرتاسر، ایورز مثال‌های ملموس و تعاریف روشنی از اصطلاحات ارائه می‌کند تا هر محققی که به ادبیات کودکان علاقه‌مند است، این کتاب را قابل دسترس، روشن‌تر و فراتر از مرزهای فرهنگی بیابد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this book, Ewers provides students and professors with a new system of categorization for a differentiated description of children’s literature. In the early 1970s, Swedish children’s literature scholar Göte Kingberg worked to establish a system of scientific terminology for international use, but these terms are now somewhat antiquated. This book offers a much-needed update, systematically analyzing the field and articulating its key definitions, terms, and concepts. International in scope, this study touches on subjects including the distribution of primers and textbooks, the means by which children’s books are evaluated and classified, and the ways in which children’s literature can find an adult audience. Also discussed are the system of symbols, norms, concepts, and discourses that have evolved during the past two centuries, leading to an investigation of how authors and publishers have endeavored to make literature "appropriate" for children and of what it means to accommodate children’s needs, wishes, and values. Throughout, Ewers provides concrete examples and clear definitions of terms so that any scholar interested in children’s literature will find this book approachable, insightful, and one that crosses cultural boundaries.





نظرات کاربران