ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Best Digital Marketing Campaigns in the World: Mastering the Art of Customer Engagement

دانلود کتاب بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در جهان: تسلط بر هنر جذب مشتری

The Best Digital Marketing Campaigns in the World: Mastering the Art of Customer Engagement

مشخصات کتاب

The Best Digital Marketing Campaigns in the World: Mastering the Art of Customer Engagement

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0749460628, 9780749460631 
ناشر: Kogan Page Publishers 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 225 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در جهان: تسلط بر هنر جذب مشتری: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی اینترنتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Best Digital Marketing Campaigns in the World: Mastering the Art of Customer Engagement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در جهان: تسلط بر هنر جذب مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در جهان: تسلط بر هنر جذب مشتری

انتظار می‌رود که هزینه‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی به رقم خیره‌کننده 4.3 میلیارد دلار برای جذب مصرف‌کننده‌ی رسانه‌ای امروزی افزایش یابد که تنها در ایالات متحده، 1.64 میلیارد دلار است. بهترین کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ در جهان مجموعه‌ای بین‌المللی از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال موفق را گرد هم می‌آورد و آنچه را که به دست آورده‌اند و درس‌های کسب‌وکار آموخته شده را ارزیابی می‌کند. این کتاب کاربردی و پویا به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، ویدئوهای آنلاین و ایمیل برای تقویت برند خود و جذب مشتری استفاده کرده‌اند. پس از موفقیت اولین کتاب خود، درک بازاریابی دیجیتال، دامیان رایان و کالوین جونز مجموعه‌ای از مطالعات موردی دست‌چین شده را ارائه می‌کنند و دانش و مهارت ذهن‌های خلاق برتر جهان را به اشتراک می‌گذارند. این کتاب که همه چیز را از نام‌های معروفی مانند پیتزا هات و پپسی گرفته تا کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری اوباما پوشش می‌دهد، راهنمای خواندنی برای همه بازاریابان است که به دنبال پذیرش چشم‌انداز دیجیتال جدید و یادگیری از برخی از بهترین‌های این تجارت هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Social network advertising spending is expected to increase to a staggering $4.3 billion in a bid to attract today's media-savvy consumer, $1.64 billion in the US alone. The Best Digital Marketing Campaigns in the World brings together an international collection of successful digital marketing campaigns, assessing what they achieved and the business lessons learned. This practical and dynamic book explores how businesses large and small have harnessed social media, blogs, forums, online video and e-mail to boost their brand and attract customers. Following the success of their first book, Understanding Digital Marketing, Damian Ryan and Calvin Jones present a selection of hand-picked case studies, sharing the knowledge and skill of the world's top creative minds. Covering everything from household names such as Pizza Hut and Pepsi to Obama's presidential election campaign, this book is the must-read guide for all marketers looking to embrace the new digital landscape and learn from some of the best in the business.



فهرست مطالب

Contents......Page 5
Acknowledgements......Page 7
Introduction......Page 10
The rapid evolution of (digital) marketing......Page 20
Case study 1 Dockers 'pants dance'......Page 34
Case study 2 The truth about smart......Page 42
Case study 3 Doritos Hotel 626......Page 46
Case study 4 Lynx Primal Instinct......Page 54
Case study 5 Rage Against the Machine for Christmas number one......Page 62
Case study 6 Pizza Hut iPhone application......Page 68
Case study 7 The Photographic Adventures of Nick Turpin......Page 74
Case study 8 TurboTax Super Status......Page 80
Case study 9 the Spoonful......Page 88
Case study 10 in an Absolut world......Page 96
Case study 11 Wario Land 'Shake It' YouTube shake-up......Page 100
Case study 12 Wall-E......Page 106
Case study 13 The Best Job in the World......Page 112
Case study 14 Star Trek......Page 122
Case study 15 Shadow Napping......Page 128
Case study 16 The Ozometer......Page 134
Case study 17 Playing the City......Page 142
Case study 18 Lost in Space......Page 148
Case study 19 Online as it happens......Page 156
Case study 20 The Ephemeral Museum......Page 160
Case study 21 Pepsi Makes Your Day......Page 166
Case study 22 12 cams create your rainbow......Page 172
Case study 23 World Malaria Day Twitter war......Page 176
Case study 24 Break the Cycle......Page 184
Case study 25 Barack Obama 2008 presidential campaign – the 15 swing states......Page 190
Looking forward to a creative digital future......Page 196
Index......Page 208




نظرات کاربران