ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Spinning Forward

دانلود کتاب چرخش به جلو

Spinning Forward

مشخصات کتاب

Spinning Forward

ویرایش: Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0758232047, 9780758232045 
ناشر: Kensington Publishing Corporation 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 299 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Spinning Forward به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چرخش به جلو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چرخش به جلو

زندگی راحت سیدنی وبستر در نیوانگلند با مرگ ناگهانی شوهرش به هم می‌ریزد و او را بی‌پول و اخراج می‌کند. او هیچ ایده ای در مورد بدهی های قمار هنگفت او نداشت و از دختر بیست و چند ساله آسیب دیده و عصبانی اش همدردی نمی کند. سیدنی که جای دیگری ندارد، به B&B یکی از دوستان دانشگاهی در سدار کی، فلوریدا پناه می برد، جایی که او شروع به طرح ریزی می کند. همانطور که سید استعداد خود را در ریسندگی پشم و بافندگی به یک خرده فروشی تبدیل می کند، درهای دیگر شروع به باز شدن می کنند. او در آغوش جامعه ای سرشار از عشق، خنده، دوستی و راز قدم می گذارد. و به زودی با یک انتخاب روبرو می شود: یک توری ایمنی را بچرخانید یا به جلو بچرخید و هرگز به عقب نگاه نکنید. این اولین نمایش فوق العاده سرگرم کننده و دلگرم کننده، خوانندگان را با چالش های زندگی واقعی و شخصیت های عجیب و غریب و قانع کننده خود جلب می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sydney Webster's comfortable New England life comes crashing down when her husband dies suddenly, leaving her penniless and evicted. She had no idea about his huge gambling debts, and is getting no sympathy from her hurt and angry twenty something daughter. With nowhere else to turn, Sydney takes shelter at a college friend's B&B in Cedar key, Florida, where she begins to form a plan. As Syd turns her talent at spinning wool and knitting into a retail venture, other doors begin to open. She steps into the embrace of a community rich with love, laughter, friendship...and secrets. And soon she faces a choice: spin a safety net, or spin forward and never look back. Entertaining and heart warming, this superb debut will win readers over with its real-life challenges and quirky and compelling characters.





نظرات کاربران