دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Hogshead. Sally
سری:
ISBN (شابک) : 9780061714702, 0061966169
ناشر: HarperCollins e-books
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 450 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مجذوب: 7 محرک شما برای اقناع و جذب: تجارت و اقتصاد--تبلیغات و ترفیع، تجارت و اقتصاد--ارتباطات تجاری--جلسات و ارائه ها، بازاریابی-- جنبه های روانشناختی، تبلیغات--جنبه های روانشناختی،، بازاریابی - جنبه های روانشناختی، تبلیغات - جنبه های اقتصادی و روانشناختی، -- تبلیغات و ترویج، تجارت و اقتصاد -- ارتباطات تجاری -- جلسات و ارائه ها
در صورت تبدیل فایل کتاب Fascinate: your 7 triggers to persuasion and captivation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مجذوب: 7 محرک شما برای اقناع و جذب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بخش اول: مجذوب شدن یا شکست خوردن؛ آیا شما را مجذوب خود خواهید کرد؟ یا شکست می خورید؟ -- قسمت دوم: هفت عامل جذابیت زرادخانه جدید خود را ملاقات کنید: شهوت، رمز و راز، زنگ خطر، اعتبار، قدرت، رذیلت، و اعتماد - قسمت سوم: طرح جذاب حمله. چگونه پیام خود را جذابتر کنید.؛ \"کتابی که بررسی میکند چه چیزی باعث جذابیت میشود و چگونه شرکتها، محصولات و ایدههای خاصی میتوانند از این محرکها استفاده کنند\"- ارائه شده توسط ناشر.
Part I: Fascinate or fail ; Will you fascinate? Or will you fail? -- Part II: The seven fascination triggers ; Meet your new arsenal: lust, mystique, alarm, prestige, power, vice, and trust -- Part III: The fascination plan of attack ; How to make your own message more fascinating.;"A book that explores what triggers fascination, and how certain companies, products, and ideas can put those triggers to use"--Provided by publisher.
Part I: Fascinate or fail
Will you fascinate? Or will you fail? --
Part II: The seven fascination triggers
Meet your new arsenal: lust, mystique, alarm, prestige, power, vice, and trust --
Part III: The fascination plan of attack
How to make your own message more fascinating.