ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bound by Dreams

دانلود کتاب محدود شده توسط رویاها

Bound by Dreams

مشخصات کتاب

Bound by Dreams

ویرایش: 1 Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0373774060, 9780373774067 
ناشر: HQN Books 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 320 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Bound by Dreams به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب محدود شده توسط رویاها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب محدود شده توسط رویاها

کیرا موریسی، کارشناس سفر آمریکایی، در ورود و خروج از نقاط تنگ ماهر است. اما زمانی که یک وعده در بستر مرگ کیرا را به ابی درایکات باز می گرداند، او با اسکاتلندی سرسخت کالان مک کی ملاقات می کند و زندگی او برای همیشه تغییر می کند. برای پانزده سال، کالان که با چرخش به موجودی سریع شب تبدیل شده، از قدرت و سرعت مرگبار خود برای محافظت استفاده کرده است. اما او با کبودی روی بدن و خون روی دست هایش بیدار می شود. و کیرا ممکن است کلید بازگرداندن زندگی او باشد. کالان احساساتی را در کیرا برمی انگیزد که قبلا هرگز آن را احساس نکرده بود. ورود و خروج ممکن است مهارت او باشد، با این حال برای او غیرممکن است که صومعه را ترک کند تا زمانی که اسرار آن و راز تاریک کالان را کشف کند. اما آیا سایه های گذشته و عهد باستانی شر، آینده ای را که ممکن است با هم داشته باشند تهدید می کند؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

American travel expert Kiera Morissey is adept at getting in and out of tight spots. But when a deathbed promise brings Kiera back to Draycott Abbey, she meets rugged Scotsman Calan MacKay, and her life is changed forever. For fifteen years, changed by turns to a swift creature of night, Calan has used his deadly strength and speed to protect. But he wakes with bruises on his body and blood on his hands. And Kiera may be the key to getting his life back.Calan stirs emotions in Kiera that she's never felt before. Getting in and out may be her skill, yet she finds it impossible to leave the abbey until she's unraveled its mysteries, and Calan's dark secret. But will the shadows from the past and an ancient vow of evil threaten the future they may have together?





نظرات کاربران