ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Lawyers are Liars: The Truth About Protecting Our Assets

دانلود کتاب وکلا دروغگو هستند: حقیقت در مورد حفاظت از دارایی های ما

Lawyers are Liars: The Truth About Protecting Our Assets

مشخصات کتاب

Lawyers are Liars: The Truth About Protecting Our Assets

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0979738504, 9780979738500 
ناشر: Life's Plan Publishing 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 236 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 188 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 1


در صورت تبدیل فایل کتاب Lawyers are Liars: The Truth About Protecting Our Assets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وکلا دروغگو هستند: حقیقت در مورد حفاظت از دارایی های ما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وکلا دروغگو هستند: حقیقت در مورد حفاظت از دارایی های ما

یاد بگیرید که چگونه از دارایی ها و کسب و کار خود به روش صحیح محافظت کنید. آیا همه وکلا دروغگو هستند؟ البته که نه! اما برخی از وکلا هستند و برخی دیگر که وکیل نیستند از این اتهام برای فروش ساختارهای حفاظت از دارایی های عمومی یا استراتژی هایی استفاده می کنند که کاملاً دروغ است. تا به حال، هیچ حرفه‌ای دیگر حاضر نبوده است که کلاهبرداری‌ها و تقلب‌ها را در این صنعت قدرتمند که در آن متخصصان خودخوانده و هک‌های خود انجام می‌دهند، بی‌گناهان را که فقط می‌خواهند از دارایی‌هایشان محافظت کنند، ویران می‌کنند. مارک کوهلر دروغگوها را افشا می کند و حقیقت را به ما می گوید! در کتاب Lawyers are Liars، مارک استراتژی‌هایی را توضیح می‌دهد که در واقع برای محافظت از دارایی‌های ما کار می‌کنند و از بیش از ۲۷۰ پاورقی برای انجام آن استفاده می‌کند، به نقل از کارشناسان واقعی در سراسر کشور و ارجاع می‌دهد. بدون شک، این کتاب نه تنها یک منبع رومیزی برای آمریکایی‌هایی با درآمد متوسط ​​می‌شود که می‌خواهند از دارایی‌های خود محافظت کنند، بلکه برای وکلا، برنامه‌ریزان املاک و متخصصان مالی که مشتریان خود را از طریق این حوزه پیچیده قانون راهنمایی می‌کنند. به بالا بروید و روی \" کلیک کنید. اکنون بخرید\" برای شروع خواندن!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Learn how to protect your assets and your business the right way. Are all Lawyers Liars? Of course not! But some lawyers are, and others who are not lawyers use that charge to sell the unsuspecting public asset protection structures or strategies that are outright lies. Until now, no other professional has been willing to call out the frauds and cheats in this powerful industry where self-professed experts and do-it-yourself hacks wreak havoc on the innocent just wanting to protect their assets. Mark Kohler exposes the liars and tells us the truth! In Lawyers are Liars, Mark explains the strategies that actually work to protect our assets and uses more than 270 footnotes to do it, quoting and referencing the true experts around the country. Undoubtedly, this book will become a desktop resource for not only the average middle income American wanting to protect his or her assets, but attorneys, estate planners and financial professionals guiding their clients through this complex area of the law.Scroll up and click "buy now" to start reading!





نظرات کاربران