ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategy and Tactics of Pricing, The (5th Edition)

دانلود کتاب استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری (ویرایش پنجم)

Strategy and Tactics of Pricing, The (5th Edition)

مشخصات کتاب

Strategy and Tactics of Pricing, The (5th Edition)

ویرایش: 5 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780136106814 
ناشر: Prentice Hall 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 353 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategy and Tactics of Pricing, The (5th Edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری (ویرایش پنجم) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری (ویرایش پنجم)

یک راهنمای جامع و عملی و گام به گام برای تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری و توسعه استراتژی. استراتژی و تاکتیک‌های قیمت‌گذاری به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه بازارها را به‌طور استراتژیک مدیریت کنند – به جای محاسبه صرف قیمت‌گذاری بر اساس محصول و سود – به منظور بهبود رقابت و رقابت خود. نسخه پنجم شامل فصل جدیدی در پیاده سازی قیمت و چندین مثال به روز شده در مورد چالش های قیمت گذاری در بازارهای امروزی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A comprehensive and practical, step-by-step guide to pricing analysis and strategy development.The Strategy and Tactics of Pricing shows readers how to manage markets strategically–rather than simply calculate pricing based on product and profit–in order to improve their competitiveness and the profitability of their offers.The fifth edition contains a new chapter on price implementation and several updated examples on pricing challenges in today’s markets.   





نظرات کاربران